Hoppa till sidans innehåll

Passbeskrivningar



Medelgympa:  Gympa som passar de flesta. I passet varvas omväxlande kondition, styrka, rörlighet och koordination.

Ledare: Ann 


Cirkelträning:

Här kör vi i efter egen förmåga i en cirkel med olika övningar för hela kroppen och hjärtat. Passen är anpassat så att de flesta kan delta, men för de som vill ha en intensivare träningsform är cirlkelträning perfekt.

Ledare: Ulrika


Gymmix Efit: Efit står för Effektiv Funktionell Intensiv Träning. Ger en allroundträning på individuell nivå. Efit är ett roligt pass som aldrig är det andra likt då ideén är att man aldrig kör samma pass.

Passen är anpassat så att de flesta kan delta, men för de som vill ha en intensivare träningsform är efiten perfekt.

Ledare: Sofia J


Lättgympa: Ett pass med både kondition och styrka, Utmanar hela kroppen. Det som kännetecknar ett lättgympa pass är att det är utan hopp och i ett tempo som alla klarar av. Men alla kan utmana sig efter den egenförmåga. 

Ledare: Elinor

 


MLR: Ett pass med fokus på mage, rumpa och lår som varvas med pulshöjande övningar. Övningarna går oftast att anpassa till dina individuella förutsättningar.

Ledare: Sofia E


Styrka & rörlighet 

 

Ledare: Elinor

Uppdaterad: 2017-09-05 13:10
Skribent: Elinor Johansson

 

Lättgympan 20/11 är inställd Pga sjukdom

Styrka & rörlighet byts ut 20/11 till ett tabatapass 

 

Mvh mgf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postadress:
Molkoms GF - Gymnastik
Elinor Johansson, Gråberg 520
66060 Molkom

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: This is a mailto link

Se all info