Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Nyheter 2011/2012"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Nyheter 2011/2012


Här är alla nyheter som skrivits under säsongen 2011/2012 samlade.

(2012-05-17 15:07)
KM spelades i år efter en cupspelsvariant bestående av vinnargrupp och förlorargrupp. Pelle P blev vinnare efter att det i semifinalen endast funnits 4st Peter kvar i tävlingen.
 
(2012-05-08 11:56)
Det har stått lite still på nyhetsfronten på hemsidan. Här kommer nu en sammanfattning av kvalets matcher. A-laget blev utslaget av Nobel och farmarlaget förlorade först mot Stallis för att sedan vinna mot Matteuspojkarna och ta steget upp i Division...
 
(2012-04-20 16:46)
Årsmötet hålls som vanligt på Bergkulla. Denna gång den 16:e juni med start kl 12:00. Läs mer för information om hur du anmäler dig. Vi ser gärna att så många som möjligt kommer!
 
(2012-04-19 14:17)
Tisdagen den 24/4 kl 19:30 direkt efter träningen har vi medlemsmöte. Då är det bra om ni vet ifall ni vill ha licens och träningstid även nästa säsong. Alla aktiva medlemmar bör försöka komma och även de icke aktiva är såklart välkomna.
 
(2012-04-14 01:05)
Nu i helgen börjar kvalspelet för båda våra lag. För A-lagets del är det kval till elitserien som gäller och farmarlaget ska kvala för att ta sig upp till division 1. Vad som helst kan hända :)
 
(2012-03-27 23:01)
På resultatet 672 över 4 serier vann Simon. Efter sig hade han närmast Kalle Månsson och Linus Söderlund.
 
(2012-03-27 22:10)
A-laget vann sin hemmamatch mot Tegner och hade dessutom de övriga resultaten på sin sida i helgen och fixade därmed 3:e-platsen i gruppen! Farmarlaget mötte ett av de bästa lagen i division 2 och förlorade stort men vann gruppen och får kvala till d...
 
(2012-03-21 12:37)
A-laget var tvunget att ta minst 3 poäng på bortamatcherna mot Force och VSK. Det var exakt vad som hände också, 3 poäng och chansen till Elitseriekval lever, även om det ska mycket till fortfarande. Farmarna vann stort hemma mot Stallis F medan rese...
 
(2012-03-14 23:51)
Återigen har det spelats lite tävlingar i uppehållet och här tänkte jag sammanfatta våra "framgångar". Det rör sig om tremanna-SM och Junior Masters, båda spelades i Örebro.
 
(2012-02-28 22:40)
A-laget tog sin 6:e raka hemmavinst och farmarlaget vann dubbelt i stockholm. Även reservlaget vann och ytterligare en perfekt helg, bra jobbat alla! :)
 
(2012-02-21 23:44)
A-laget tog en viktig vinst hemma mot Force i jakten på bättre placering i tabellen. Farmarlaget säkrade seriesegern genom att vinna dubbelt borta. Reservlaget vann också.
 
(2012-02-17 01:10)
Sedan i December har det spelats en del tävlingar och jag tänkte här sammanfatta det som är värt att nämna :) Jag testar också att låta nyheten vara öppen för kommentarer, så får vi se om det är något som kan vara värt att fortsätta med.
 
(2012-02-15 23:17)
Här kommer en försenad nyhet om de senaste 2 veckornas seriematcher för våra lag. A-laget spelade dubbelt borta mot Djurgården och Brio och kom hem med en poäng, den kan bli viktig! Farmarlaget mötte Ene hemma i Eurobowl och vann. Reservlaget hade bo...
 
(2012-01-23 15:10)
I helgen hade A-laget hemma mot Glam, en viktig match för tabellen. Farmarlaget hade hemma mot Rush och reservlaget spelade borta mot SF-04 och Ettan/Brasken. Gemensamt för alla matcher var att vi vann allihop!
 
(2012-01-15 02:47)
Skön vinst för A-laget mot grupp A:s ledare Jösse, detta var 3:e raka hemmavinsten för vår del. Farmarlaget spelade två jämna bortamatcher och vann den ena.
 

Filtrera nyheter

År Månad

besöksräknare

Postadress:
BK Kaskad - Bowling
Vesa Saranpää, Albrektsvägen 111b
60355 Norrköping

Kontakt:
Tel: +46708344366
E-post: saranpaa.vesa14@gmail.com

Se all info