Hoppa till sidans innehåll

2013-2010


År Månad
(2013-12-16 20:14)
Klubbmästerskapen fortsätter att växa varje år, med mer och fler avancerade utklädnader och fina ritter!
 
(2013-12-13 22:33)
Här kommer den, startlistan till årets stora händelse, KM 2013.
 
(2013-12-10 19:05)
Vilket spännande startfält vi får i år! Allt från Lätt C till GP Kür med fjolårets KM-vinnare, tillika Globen-segrare Sara Enquist med Goch, som har sista starttid när hon nu skall försöka försvara sin KM-titel.
 
(2013-12-05 09:19)
Här kommer höstens sammanställning!
 
(2013-12-05 09:07)
I fredags avgjordes Lövsta Future Challange finalen i Globen och Sara Enquist/Goch vann avdelningen för Unga Ryttare!
 
(2013-11-26 23:02)
Under årets SM för ryttare med funktionsnedsättning i Örebro blev det Guld för Viktoria Karlsson/Dayton LB !
 
(2013-11-26 22:54)
Sponsorer sökes till våra kommande tävlingar!
 
(2013-11-14 21:45)
Här kommer propositionen till årets KM!
 
(2013-11-06 21:26)
Dax att börja fundera på utstyrsel till KM och finslipa formen! Lördagen den 14 december smäller det, mer info kommer!
 
(2013-11-06 21:18)
Nu kommer Gustaf Svalling till oss igen! Den 12 och 19 november mellan kl 14-18
 
(2013-09-09 15:57)
Höstsäsongen i full gång och HDR ekipagen plockar rosetter som vanligt!
 
(2013-09-01 20:16)
Kjell Enhager är verkligen högaktuell inom ridningen just nu, som coach till Tinne och Lussan, som föredragshållare på Globens "Stockholm Horse Show" i år, och inte minst till Hogsta Dressyrryttare i Erskinesalen, Ekerö.
 
(2013-08-19 22:49)
Till er som inte kunde vara på plats på Ericsbergs fina sommartävlingar finns det webbtv från Specialen och küren!
 
(2013-08-19 22:27)
Placeringar och vinsterna för HDR ekipagen fortsätter!
 
(2013-08-19 22:24)
Då kommer Kjell Enhager till Erskinesalen! Mer info kommer!
 
1 2 3 4 5 6 7 > »

 


Dela gärna med er av era upplevelser, stora som små. HDR vill vara med i allt som händer inom hästvärlden. Har du varit på klinik, tävling eller kanske bara har ett fint inlägg, tagga oss!

Instagram @hogstadressyrryttare

 

Facebook

 Följ oss på sociala medier! Mycket av det som händer hos oss kan du läsa om på FB eller i vårt nyhetsbrev.

HDR Nyhetsbrev

 


Hogsta Ridsport

Hogsta Ridanläggning och Hogsta Ridsport ger båda HDR sitt stöd i vardag och vid tävlingarna som hålls på anläggningen.

Som medlem i HDR har du 10% rabatt, på de flesta varor hos Hogsta Ridsport (gäller dock inte foder och vissa andra lågmarginalvaror).

Postadress:
Hogsta Dressyrryttare - Ridsport
Maria Hilli, Folkskolegatan 5, lgh 1003
11735 Stockholm

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: This is a mailto link

Se all info