Hoppa till sidans innehåll

Föräldrahjälp säsongen 18/19

2018-09-01 13:57
  • Uppdaterad: 2018-09-01 13:57

Hej på er!

För att avlasta oss tränare lite och låta oss fokusera på tjejerna så skulle vi vilja ha lite stöd av er föräldrar.

Kiosk- & hallansvarig

Har vi någon som frivilligt kan tänka sig att vara kiosk- & hallansvarig för säsongen 18/19? Om inte kommer vi att behöva lotta ut det bland er föräldrar. Återkoppla till någon av ledarna snarast möjligt.

 Kioskansvariges ansvarsområde

  • Att vara kontaktpunkt mot klubben när det gäller insatser i kiosken eller i Partille Arena.
  • Att planera och organisera bemanningen av kiosken och inköp/bakning.
  • Att planera och organisera bemanningen av hallvärdar i samband med matcharrangemang. (Hallvärd hälsar besökande lag välkomna och är allmänt behjälpliga under matcharrangemanget)
  • Att planera och organisera bemanningen av ev. insatser i Partille Arena. (I slutet av säsongen kan vaktmästarna behöva stöd under en dag på en helg.)
  • Dock behöver man själv inte ta ett pass i kiosken eller i Partille Arena då det räcker som insats att vara Kiosk- och hallansvarig.

Lottansvarig

Har vi någon som frivilligt kan tänka sig att vara lottansvarig för säsongen 18/19? Om inte kommer vi att behöva lotta ut det bland er föräldrar. Det innebär att man är kontaktpunkt mot klubben när det gäller lottutskick (Bingolotter, Sverigelotter, Idrottsrabatten etc). Hämta dem från Informationen i Allum och dela ut på nästkommande träningar. Den som är lottansvarig behöver inte stå i kiosken eller vara hallvärd t.ex.

Skribent: Fredrik Fagerlin
Epost: This is a mailto link

 

till_elitsidan

right_dunross

 

rswedbank_ungdomspartners

handball_camp

akademin

 

Postadress:
IK Sävehof - Handboll
Arenatorget 2
43338 Partille

Besöksadress:
Arenatorget 2
43338 Partille

Kontakt:
Tel: 031-7574080
E-post: This is a mailto link

Se all info