Hoppa till sidans innehåll

Mamma Träning


Under en graviditet töjs dina magmuskler ut i takt med att barnet växer i magen. Det är helt naturligt att ju mer din mage växer innifrån desto mer påverkas magmusklena och bindväven som omger musklerna. 

Efter din graviditet är det viktigt att du börjar med enklare övningar så du blir stark innifrån och ut. Det är viktift att du tränar rätt och inte går ut för hårt eller tungt. Övningarna ska fungara  bra att utöva i din vardag för dig som nybliven mamma.  Med olika övningar jobbar vi så att din inre kärna/core ska hitta tillbaka och bli starkare.

Har du frågor och funderingar eller vill du helt enkelt boka in en tid, kontakta Jessica direkt via hennes mejl. En träff beräknas ta 45 min.

Jessica Selberg
Utbildad tränare Maternity helth by MammaMage
Korpen Piteå

This is a mailto link 

Varmt välkomna





 

Uppdaterad: 10 APR 2021 12:12 Skribent: Anna Johansson
Epost: Adressen Gömd





Kristi himmelsfärdshelg  
Ändrade öppettider 12-14/5  
                             
Receptionen bemannad
Mån 09:30-13:00
  16:00-19:00
Tis 09:30-13:00
  16:00-19:00
Ons 09:30-13:00
  Kodkort
Tor Kodkort
  Kodkort
Fre Kodkort
Lör Kodkort
Sön Kodkort


Kodkort*
Alla medlemmar med aktivt träningksort har tillgång till träningsanläggnigen alla dagar mellan 05:00-24:00. Sista inpassering kl 23:15


Postadress:
Korpförening Piteå - Korpen
Prästgårdsgatan 27
94132 Piteå

Kontakt:
Tel: 0911277550
E-post: This is a mailto link

Se all info