Hoppa till sidans innehåll

Jullovsverksamhet NY 22 december - 9 januari

22 DEC 2020 11:28
Tider justerade den 1 januari och som NYTT adderar vi basketteori varje kväll.
  • Uppdaterad: 22 DEC 2020 11:28

Två val – välj dagligen ”rör på dig för att MÅ BRA” eller ”rör på dig för att BLI BÄTTRE”. Du väljer vilken nivå du känner passar bäst just den dagen.

”rör på dig för att MÅ BRA” – cykla, promenera eller jogga Kungsholmen Runt

”rör på dig för att BLI BÄTTRE” – Kristinebergs IP och svettas ordentligt

Du tränar själv eller med en kompis från ditt lag eller familjemedlem. Med stor hänsyn inför covid så är maxantalet två personer tillsammans när vi tränar. Vi ser och möter fler men vi är inte i varandras närhet. Jullovsverksamheten gäller för föreningens samtliga medlemmar.

”Gemenskap genom att vi ses men utan att umgås” – det är roligt att vara aktiv då vi känner att många gör samma sak och vi ser klubbkompisar om än på lite större avstånd än vanligt.

 

2-9 JANUARI (justerad)

”rör på dig för att MÅ BRA”

14:00-15:30 tar du dig medsols ”Kungsholmen Runt” – cyklandes, promenerandes eller joggandes. Motsols under samma tid rör sig Charlotta och Oskar.

”rör på dig för att BLI BÄTTRE”

16:00-17:30 tar du dig till Kristinebergs IP för att svettas ordentligt med syftet att förbättra din kondition. Du bestämmer på plats hur många varv (400 meter) och med vilket intensitet. Tidtagning finns tillgängligt för de som önskar. På plats är Oskar.

18:00 basketteori på Instagram. Dagliga inlägg för att höja basketkunskap och specifikt spelförståelse. Utvalda videolänkar som berör olika basketbegrepp. Vi mixar basic-nivå med mer avancerad basketkunskap och så alla kan få ut något av det.

 

22-23 DECEMBER

”rör på dig för att MÅ BRA”

15:00-16:30 tar du dig medsols ”Kungsholmen Runt” – cykla, promenera eller jogga. Motsols under samma tid rör sig Ordförande Charlotta Åkerhielm och Verksamhetsansvarig Oskar Kotsalainen. Om du promenerar så har du säkert basketbollen med dig tror vi. Basketlinne eller klubbhoodie ger höga stilpoäng!! När ni möts så kan det vara så att det bjuds på pepparkakor, om de inte tagit slut redan..

”rör på dig för att BLI BÄTTRE”

17:00-18:30 tar du dig till Kristinebergs IP för att svettas ordentligt med syftet att förbättra din kondition. Du bestämmer på plats hur många varv (400 meter) och med vilket intensitet. Tidtagning finns tillgängligt för de som önskar. På plats är Oskar.

 

27-30 DECEMBER

”rör på dig för att MÅ BRA”

15:00-16:30 tar du dig medsols ”Kungsholmen Runt” – cyklandes, promenerandes eller joggandes. Motsols under samma tid rör sig Charlotta, Victor och Oskar.

”rör på dig för att BLI BÄTTRE”

09:00-10:30 eller 17:00-18:30  tar du dig till Kristinebergs IP för att svettas ordentligt med syftet att förbättra din kondition. Du bestämmer på plats hur många varv (400 meter) och med vilket intensitet. Tidtagning finns tillgängligt för de som önskar. På plats är Victor.

Daglig quiz – via Instagram eller app (mer info på Instagram den 27 december). Victor kommer utmana hjärncellerna och samtidigt öka vår teoretiska basketkunskap.

 

9 januari en avstämning och nya direktiv fram till 24 januari.

Om du vill ha individuell guidning och tips eller helt enkelt "ännu mer" så maila This is a mailto link så ska vi se till att fixa det självklart!

 

 

Skribent: Kansliet
Epost: Adressen Gömd

 

 

2013-KLUBBEN

2013

Postadress:
Kungsholmen BBK - Basket
Oskar Kotsalainen, Hornsbergs strand 93
11215 Stockholm

Kontakt:
Tel: +46735330343
E-post: info@kungsholmenbask...

Se all info