Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Nyhetsarkiv 2015"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Nyhetsarkiv 2015


(2015-12-17 21:20)
Ge bort ett medlemskap i julklapp och skriv ut ett julkort att ge bort!
 
(2015-11-18 15:58)
Hej alla tävlingssugna, nu är det äntligen klart att vi kommer arrangera en inbjudningstävling i Dressyr den 29 november!
 
(2015-11-02 10:28)
Nu är det dags att byta till vinterdäck. Gör du det på Landvetter Däck och Fälg och tar med kupongen nedan så skänker dem 10kr/kund till klubben! Kupongen kan användas av alla, inte bara medlemmar i klubben så sprid den gärna.
 
(2015-10-22 20:49)
From nu är belysningen på anläggningen ett gemensamt ansvar, tillsammans sparar vi ström och minskar elnotan till klubben. Se nedan instruktion för hur du enkelt tänder och släcker vid elskåpet ner vid hinderbodarna. Glöm ej, sista ryttare släcker!
 
(2015-09-21 11:06)
Tack för en fantastisk tävlingsdag alla som var med som funktionärer och alla duktiga ekipage som tävlade hos oss lördag 10 oktober. Hela 20 starter med islandshästar från bla Borås och Jonsered. Därmed var den allra första tävlingen genomförd på vår...
 
(2015-08-30 20:33)
Vi bygger lågt staket till ovalbanan men det är inte helt klart än, maskinerna är dock klara. Banan är öppen så länge men rid försiktigt då staketet inte är helt klart. Alla som vill hjälpa till att skruva är välkomna att höra av sig! Ju fler vi är d...
 
(2015-08-14 13:18)
Rid med oss på lördag kl 10.30 och stöd Barncancerfonden. Vi ses på banan eller slut upp efter vägen. Mer info på vår Facebooksida.
 
(2015-08-13 10:02)
Är du intresserad av att komma ut och tävla men hade behövt ett grönt kort? Vi håller på att undersöka möjligheterna att arrangera en Grönt kort kurs nu i höst. Anmäl ditt intresse till info@landvetterrs.se så återkommer vi med mer information!
 
(2015-07-24 21:03)
Vi jobbar hårt på att underlagen på banorna skall sätta sig på bästa sätt. Vi vill gärna uppmana våra medlemmar att rida nått extra varv i paddocken som fortfarande är mjuk. Det hjälper den mycket på traven!
 
(2015-06-14 21:40)
Bästa medlemmar och andra intressenter. Här följer en liten statusrapport av det arbete som återstår för oss som klubb för att färdigställa vår nya ridanläggning. Hör av dig till oss med tips eller om du kan bistå med kunskap, muskler eller material.
 
(2015-06-05 10:03)
Välkomna på ponnyridning och fika hos oss på nya ridanläggningen. Lördag 13 juni kl 11 - 13.
 
(2015-06-05 09:49)
På lördag finns vi på plats på Landvetter kyrkas nationaldagsfirande 11.30-14.30. Mingla med oss, klappa hästar och låt barnen rida. Välkomna!
 
(2015-05-28 10:45)
Du hittar artikeln på förstasidan samt uppslag 16-17. Se nedan länk till e-HP.
 
(2015-05-02 13:32)
En liten upplysning gällande de ridstigar som Härryda Kommun byggt i Tahult.
 
(2015-04-13 19:07)
I söndags var det dags för den första omgången av hoppningen för stor häst i Bohuscupen där klubben har ett lag som deltar.
 

Filtrera nyheter

År Månad

 

 

Vi är medlem i Svenska Ridsportförbundet

sv_ridsportförbundet

 

 

Gå med i: