Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Nyhetsarkiv 2016"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Nyhetsarkiv 2016


(2016-12-05 09:57)
Kul med lite publicitet för vår sport.
 
(2016-11-20 13:18)
Reflexvästar finns att köpa!
 
(2016-11-02 20:51)
Tävlingen den 19 november blir av!! Vi har fått tillräckligt många deltagare för att kunna köra årets sista Pay and Ride programridning i dressyr med start kl 10.00. Publik och ryttare är varmt välkomna!
 
(2016-10-28 14:07)
Kom och ta en glögg med oss och titta på vår adventstävling för islandshästar. Vi kommer ha ett uppvärmt cafétält med utsikt över banan. Tollans Häst och Foder kommer att ha en shop på plats! VI har n
 
(2016-09-08 09:37)
Välkommen att delta eller vara publik på vår Pay & Jump fredag kväll den 16 september, 16.30-19.30. >> Nu finns startlistan publicerad!
 
(2016-08-26 11:54)
Kom och hjälp oss att få ut gruset!!
 
(2016-08-18 14:36)
Nu pågår sk pyschjakten på rådjursbocken som pågår till ca 1 oktober, då går jakten över till drevjakt och man får då släppa hunden på rådjuren. Den 16 september får man skjuta killing och 1 oktober får man skjuta alla sorter.
 
(2016-06-25 22:52)
Tyvärr har det blivit avslag på Landvetter Vägförenings ansökan ang sänkt hastighet på Tahultsvägen där det idag råder 70 km/tim. Hjälp oss överklaga, ju fler som gör det desto bättre. Tack på förhand!
 
(2016-04-24 18:21)
Hjälp oss sänka hastigheten i Tahultsbacken!! Stöd oss via inlägget på vår facebooksida.
 
(2016-01-08 20:47)
Varmt välkomna till årsmötet för 2016. SÖNDAG 28 FEB KL 17.00 I FÖRSAMLINGSHEMMET LANDVETTER.
 
(2015-12-17 20:10)
Vi vill tacka alla medlemmar för att ni visat så stort intresse det första året på vår nya anläggning. Tack även för ert tålamod under alla byggprojekt som pågått och pågår. 1 januari startade det nya medlemsåret och här är info kring medlemskapet 20...
 

Filtrera nyheter

År Månad

 

 

Vi är medlem i Svenska Ridsportförbundet

sv_ridsportförbundet

 

 

Gå med i: