Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Sparade nyheter 2011"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Sparade nyheter 2011


(2011-12-21 20:25)
Kom med du också och träna natt-OL på onsdagar 18.00. Vi springer i grupp(er) och tränar upp känslan för nattorientering. Det kommer finnas 3-4 lampor för utlåning för de som inte har.
 
(2011-11-17 20:14)
Årets Skinklopp vanns av Kenth Edin som var endast 19 sekunder från gissad tid på korta banan. Han var kall nog att vänta en stund innan målstämpling eftersom han kände att loppet gått bra. Minst marginal i procent av totaltiden hade dock Urban Ander...
 
(2011-11-16 20:16)
"Åke Svenssons pris till Harald Alms minne" vanns i år av Ola Kleist. Ola var bäst när det gällde i de utvalda tävlingarna som ingick i detta pris.
 
(2011-11-16 19:46)
Thomas Kleist vann årets poängliga. Senaste gången han tog hem "Hornet" var 2004 och nu var det dags igen, efter idogt tävlande under året.
 
(2011-10-15 19:15)
Nu finns bilder och intressant artikel! 23 ungdomar från BMOL deltog i Daladubbeln. Man reste med en buss som OK64 ordnar. Även detta år var Ansi och Magnus Urdal med som ledare. Heder till dem!
 
(2011-10-08 20:00)
BMOL kom preliminärt 128:a av 362 lag på 25-manna. Detta trots att vi hade stort "manfall" på damsidan. Dock skötte sig de inhoppande damerna riktigt bra, varav Anki Pettersson gjorde kavledebut. Det var annars ungdomarna som utmärkte sig mest. Sanna...
 
(2011-09-25 21:18)
Niklas Carlssons fina höstform håller i sig. Vid Polkaluffen utanför Gränna vann han H16-klassen med nästan 5 minuters marginal till tvåan. Starkt!
 
(2011-09-18 22:00)
Niklas Carlsson höll undan och blev klubbmästare i H21, trots att han inte kunde ställa upp i medel-KM. Jonas Våtz som vann de båda sista deltävlingarna kom tvåa totalt. Britta Norén blev klubbmästare i D21 efter ett bra lopp på medel-KM. Tvåa tot...
 
(2011-09-18 19:00)
Medel-KM avgjordes vid Koltorpet. 52 löpare deltog, varav 4 från andra klubbar. Mats Lönngren och Anders Montelius som båda bor i närheten hade reviderat en del av Ryckelsbykartan och förstorat till 1:7500. Härlig och utslagsgivande terräng!
 
(2011-09-11 19:25)
till bra insatser på USM!
 
(2011-09-07 21:09)
Resultat från U-seriestafetten
 
(2011-08-30 21:36)
Efter en dag med hällregn blev det en fin kväll för orientering, dock ganska blött i buskarna. H21 vanns av Jonas Våtz och D21 av Britta Norén. Britta slog dessutom med god marginal alla H40 gubbar (de hade samma bana).
 
(2011-08-07 09:30)
U-tiomila 2011
 
(2011-08-07 08:41)
Laget låg hela tiden i täten. Håkan skapade en lucka på fjärde sträckan som Sören sen kunde hålla även om han darrade på slutet.
 
(2011-07-03 20:00)
Inledningen på Tjoget blev ganska knackig. Efter de 7 lördagssträckorna låg laget på 62:a plats av totalt 79 lag. Därefter började man dock upphämtningen! Torbjörn Carlsson svarade för en fin insats på långa natten och plockade själv 12 placeringar. ...
 

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2018-06-24-

Budkavlar 2018
1/4 Kolmårdskavlen (inställd)
14-15/4 Stigtomtakavlen
28/4 Tiomila
30/6-1/7 Tjoget
20/8 DM-kavlen
29/9 Ekorren Cup
6/10 25-manna
27-28/10 Smålandskavlen
Anmälan budkavlar


O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK är funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. Läs mer...


Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: 0142-611861
E-post: lotta.frisell@gmail.com

Se all info