Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Sparade nyheter 2012"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Sparade nyheter 2012


(2013-01-09 20:22)
Nu finns slutresultatet 2012 under fliken "Poängligan"
 
(2012-12-22 20:19)
Läs MAIF:aren Thomas Svenssons artikel i deras tidning, Qvistknäckaren. Thomas blev själv nästan knäckt, men kom igen och vann...
 
(2012-11-05 22:53)
Reservera söndagen 18/11 förmiddag för Skinklopp (start från kl 10) och BMOL eftersäsongsträff (börjar kl 13) i Vivåsen. Däremellan bjuds det på enkel lunch. Programmet finns nu...
 
(2012-09-26 19:35)
Tävlingarna avgjordes i regnfritt novemberväder på en rykande färsk orienteringskarta över tuff terräng. OK Tisaren tog sin åttonde seger i stora kavlen efter en rafflande slutstrid med OK Denseln.
 
(2012-09-06 21:36)
Ett mycket imponerande träningspass. Han håller 15 kontroller i huvudet och bommar nästan inget… Han ska vara grym tekniskt och har sprungit utan kompass i 10 år, även natt. Att sen ha varit top 10 på finska Mästerskapen i terräng är ju inte fel....
 
(2012-08-28 22:06)
Alla MOK:are behövs för arbete på DM-tävlingarnas TC vid Skönatorpet (skidstugan) i Ödeshög. Åk in mot Östgötarasta och sväng direkt höger och fortsätt vägen till skidstugan.
 
(2012-08-28 22:04)
Infon uppdaterad 4/10: Tävlingsarena, Himmelsboda i Botkyrka kommun c:a 25 km sydväst om Stockholms centrum. Start: 09.00 Vindskyddsplats: 520. Nedan är årets laguppställning och förslag på hur vi åker upp till tävlingen. Föraren tar kontakt med övri...
 
(2012-08-28 21:55)
U-serien avslutas med stafett vid Bondebacka i Motala.
 
(2012-08-21 19:37)
I onsdags var det 18 barn med föräldrar! Skogskul fortsätter på onsdagar t.o.m 26 september. Tid:18:00 till ca 18:45 därefter fika. Skogskul är en blandning av lek, lära sig karta, natur och vara i skogen. Lämplig ålder från 4-5 år. Från 9 år och upp...
 
(2012-08-15 20:55)
Klubbmöte och funktionärsmöte för DM-tävlingarna måndag 20 augusti kl 18.30 i MOK-stugan. Välkomna!
 
(2012-08-06 21:37)
Ett stort tack till Magnus och Ansi Urdal som på nytt såg till att våra ungdomar från Torpa fick möjlighet att vara med i U-10mila. Det var tre nöjda killar som kom hem efter helgens tävling. Ledarna i OK 64 Torpa
 
(2012-08-05 20:10)
Just hemkomna från Hökensås kan vi känna oss väldigt nöjda med årets insats. Lite kort kan vi säga att vi nog vann tävlingen om längsta lagnamn!
 
(2012-08-03 11:06)
Onsdag 17 oktober avslutning: Stadsorientering! Samling MOK-stugan 18.00.
 
(2012-08-02 09:07)
Tisdag 2 oktober: Samling Ekeby. Sväng mot Väderstad (från riksväg 32) mellan Mjölby och Boxholm. Skärm vid uppfarten till hembygdsgården Boden. Åk upp till hembygdsgården och vänd. Parkera sedan utmed grusvägen i färdriktning mot stora vägen. Följ ...
 
(2012-07-28 19:39)
Finns under menyn Bilder
 

Filtrera nyheter

År Månad

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2018-06-24-

Budkavlar 2018
1/4 Kolmårdskavlen (inställd)
14-15/4 Stigtomtakavlen
28/4 Tiomila
30/6-1/7 Tjoget
20/8 DM-kavlen
29/9 Ekorren Cup
6/10 25-manna
27-28/10 Smålandskavlen
Anmälan budkavlar


O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK är funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. Läs mer...


Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: 0142-611861
E-post: lotta.frisell@gmail.com

Se all info