Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2013-12-08 19:47)
Fri frakt i NONAME:s webshop fram till 20/12. Vid köp ange kod 12005 så stöder du även Mjölby OK. Julklappserbjudanden finns här...
 
(2013-12-01 19:15)
Annelie har lagt en bana på 2980m. Kom och testa dagsformen på natt-OL. Start från 18. Därefter bastu och fika.
 
(2013-11-25 19:02)
Kom till MOK-stugan på onsdagkvällar från kl 18! Träning enskilt eller i grupp. Bastu. Fika. Tyck till om året som varit och verksamheten nästa år. Någon/några från styrelsen kommer vara på plats varje onsdag fram till jul. Era synpunkter är viktiga ...
 
(2013-11-24 22:19)
Renoveringen av damernas duschrum är nu klar. Duscharna hos både damer och herrar kan nu användas igen.
 
(2013-11-12 19:28)
Boka in 1 december för Skinkloppet och BMOL-träff vid Vivåsen. Skinkloppet startar kl 11 och därefter blir det lite förtäring och BMOL-träff med utdelning av KM-plaketter. Kom och tyck till om hur verksamheten varit under året och ge förslag till kom...
 
(2013-11-12 19:20)
Begravningen äger rum 20 november kl 11 i Västra Hargs kyrka. Hedra gärna Staffan och stöd Margareta genom att som MOK:are och privatperson delta i begravningen och efterföljande minnesstund. Mjölby OK hedrar Staffan genom att bidra med en summa till...
 
(2013-10-22 11:04)
Staffans bortgång känns ofattbar och orättvis. Vi är många som tycker att Staffan var en jättebra kompis och medtävlare. Våra tankar går till Margareta i denna svåra stund. Delta gärna i minnestunden efter träningen i Vivåsen tisdag 22/10 från kl 19.
 
(2013-10-17 22:45)
Vill ni vara med och delta i och se hur det går till vid en tävling i orientering? Mjölby OK arrangerar en tävling utanför Mjölby i November!
 
(2013-10-10 12:39)
Lördagen 12 oktober i Brunna, Upplands Bro Kommun 30 km nordväst om Stockholms centrum, skyltning från trafikplats 150, på E18. Laguppställning:
 
(2013-10-09 21:09)
Samling vid Vivåsen med start från 18.00. Två banor, 4 km (svår) och 3 km (medelsvår), medtag SportIdent och pannlampa. Skidklubben har fikaförsäljning under kvällen. Banläggare Johan Knutsson och Maria Pettersson.
 
(2013-10-03 18:28)
Bland alla de som har jagat kontroller under sommaren var det 7 st som lämnade in att de hittat 15 kontroller eller mer. Bland dessa lottades 2 presentkort på 100:- ut. Vinnare blev Oliver Sandell, Mjölby och Emil Andersson, Skänninge. Grattis!
 
(2013-09-27 06:11)
Nu finns resultatet från natt-KM här nedan. Sammanställning av årets alla deltävlingar och klubbmästarna finns under KM-fliken. Grattis!
 
(2013-09-15 09:24)
Mjölby OK är medarrangör i multisporttävlingen OMMA, som i år ska avgöras 5 oktober i Mjölby. Tävlingscentrum är vid Vifolkavallen. Förutom huvudklasser med segrartid runt 6 timmar, finns även en prova-på klass där segrartiden beräknas till ca 2,5 t...
 
(2013-08-14 21:27)
Avslutning, med skattjakt för de yngre! Avslutning för ungdomar, nybörjare och skogskul. Onsdag 9/10 kl 18. Välkomna!
 
(2013-08-12 20:05)
Lördag och söndag (17-18/8) genomför BMOL sin höstupptakt.
 
1 2 > »

blobid1.png

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2021-

Stafetter 2021

5/4 Kolmårdskavlen
3-4/7 Tjoget
5/9 DM-kavlen
26/9 Ekorren Cup
9/10 25-manna
30-31/10 Smålandskavlen

Anmälan stafetter


 

Mjölby OK arrangerar hittaut 2021


 Mjölby orienteringsklubb på Instagram


 Välj Mjölby OK på Svenska Spel - klicka på bilden:


Pölder Sports Orientering sprintar på!

Hos Pölder hittar du alltid ett stort utbud av OL-skor, träningskläder och all övrig utrustning som behövs för din orientering. Du handlar med fri frakt oavsett ordervärde och får hem ditt paket på 1-2 dagar till ditt valda utlämningsställe.

Hela sortimentet, alla nyheter och kundfavoriter hittar du online på www.polder.se/orientering

Tack för att du väljer oss!


 

O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK deltog som funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. TACK alla!

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: +46702129669
E-post: This is a mailto link

Se all info