Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Sparade nyheter 2014"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Sparade nyheter 2014


(2015-01-05 23:31)
Alla BMOL-damer (nybörjare, erfarna, föräldrar) från 15 år hälsas välkomna till MOK-stugan den 19/1. Ta chansen att komma iväg på träning och trevlig samvaro.
 
(2014-12-10 21:50)
Conny Bruhn tog hem skinkan i år. Han gissade 2 sekunder fel på en löptid av runt 40 min, inte illa! Resultaten finns under fliken "Resultat"
 
(2014-12-10 21:35)
Årsmötet blir onsdag 28 januari 2015 klockan 18.00. Som traditionen bjuder serveras det smörgåstårta. Välkomna!
 
(2014-11-17 21:48)
Lördagen 6 dec är det Skinklopp och BMOL-avslutning i Boxholm. Klicka vidare och läs inbjudan...
 
(2014-10-13 22:09)
15-16 november bjuder vi in alla från och med åk 1 på OL-läger i MOK-stugan. Läs vidare...
 
(2014-10-13 22:05)
Alla MOK:are hälsas välkomna till MOK-stugan den 16/11. Läs vidare för program...
 
(2014-10-05 22:13)
Ett stort tack till ALLA funktionärer som bidrog till att våra tävlingar återigen blev mycket lyckade! Jag vill också rikta ett extra STORT tack till Katarina, Thomas och Bengt som lägger ner ett enormt arbete före, under och efter tävlingarna./Göran
 
(2014-10-01 19:00)
Tisdagen 14/10 kl 19:00 kommer Sportidents tyske VD Siegfried Ritter till MOK-stugan. Han ska visa Sportidents nya kontaktlösa stämplingssystem. Kom gärna och titta, lyssna och ställ frågor! /Göran
 
(2014-09-15 20:14)
Det blev en solig dag i Rudan-terrängen som dock var mycket blöt. Laget fick placeringen 173. Klicka vidare för att se resultaten...
 
(2014-08-15 22:45)
26:e augusti börjar nybörjarträning för vuxna. Läs inbjudan genom att klicka vidare.
 
(2014-05-30 18:16)
Två medeldistanstävlingar på Omberg som Mjölby OK arrangerar tillsammans med Ödeshögs SK. Info om tävlingarna och annmälan finns på Eventor. Där finns även en video från terrängen.
 
(2014-05-23 21:08)
Inbjudan till Sommarstafett...
 
(2014-05-23 20:52)
GLÖM INTE ULTRALÅNG KM TISDAGEN 3 JUNI. Anmäl helst till Erik Axelsson, men det kommer att finnas extra kartor. Start 18.00 vid Timmeröbadet.
 
(2014-05-14 19:10)
Det blir städning inne och ute från kl 17 samt klubbmöte kl 19 måndagen den 26 maj vid MOK-stugan. Välkomna!
 
(2014-05-14 18:40)
En lyckad avslutning på Skogskul! Hela 90 personer kom till avslutningen som hölls på Bill och Bulls Lekland i Motala! Ledarna hade ordnat en utmanande sprintbana bland alla klätterställningar, rutschkanor och tunnlar..
 

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2018-06-24-

Budkavlar 2018
1/4 Kolmårdskavlen (inställd)
14-15/4 Stigtomtakavlen
28/4 Tiomila
30/6-1/7 Tjoget
20/8 DM-kavlen
29/9 Ekorren Cup
6/10 25-manna
27-28/10 Smålandskavlen
Anmälan budkavlar


O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK är funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. Läs mer...


Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: 0142-611861
E-post: lotta.frisell@gmail.com

Se all info