Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2015-01-05 23:31)
Alla BMOL-damer (nybörjare, erfarna, föräldrar) från 15 år hälsas välkomna till MOK-stugan den 19/1. Ta chansen att komma iväg på träning och trevlig samvaro.
 
(2014-12-10 21:50)
Conny Bruhn tog hem skinkan i år. Han gissade 2 sekunder fel på en löptid av runt 40 min, inte illa! Resultaten finns under fliken "Resultat"
 
(2014-12-10 21:35)
Årsmötet blir onsdag 28 januari 2015 klockan 18.00. Som traditionen bjuder serveras det smörgåstårta. Välkomna!
 
(2014-11-17 21:48)
Lördagen 6 dec är det Skinklopp och BMOL-avslutning i Boxholm. Klicka vidare och läs inbjudan...
 
(2014-10-13 22:09)
15-16 november bjuder vi in alla från och med åk 1 på OL-läger i MOK-stugan. Läs vidare...
 
(2014-10-13 22:05)
Alla MOK:are hälsas välkomna till MOK-stugan den 16/11. Läs vidare för program...
 
(2014-10-05 22:13)
Ett stort tack till ALLA funktionärer som bidrog till att våra tävlingar återigen blev mycket lyckade! Jag vill också rikta ett extra STORT tack till Katarina, Thomas och Bengt som lägger ner ett enormt arbete före, under och efter tävlingarna./Göran
 
(2014-10-01 19:00)
Tisdagen 14/10 kl 19:00 kommer Sportidents tyske VD Siegfried Ritter till MOK-stugan. Han ska visa Sportidents nya kontaktlösa stämplingssystem. Kom gärna och titta, lyssna och ställ frågor! /Göran
 
(2014-09-15 20:14)
Det blev en solig dag i Rudan-terrängen som dock var mycket blöt. Laget fick placeringen 173. Klicka vidare för att se resultaten...
 
(2014-08-15 22:45)
26:e augusti börjar nybörjarträning för vuxna. Läs inbjudan genom att klicka vidare.
 
(2014-05-30 18:16)
Två medeldistanstävlingar på Omberg som Mjölby OK arrangerar tillsammans med Ödeshögs SK. Info om tävlingarna och annmälan finns på Eventor. Där finns även en video från terrängen.
 
(2014-05-23 21:08)
Inbjudan till Sommarstafett...
 
(2014-05-23 20:52)
GLÖM INTE ULTRALÅNG KM TISDAGEN 3 JUNI. Anmäl helst till Erik Axelsson, men det kommer att finnas extra kartor. Start 18.00 vid Timmeröbadet.
 
(2014-05-14 19:10)
Det blir städning inne och ute från kl 17 samt klubbmöte kl 19 måndagen den 26 maj vid MOK-stugan. Välkomna!
 
(2014-05-14 18:40)
En lyckad avslutning på Skogskul! Hela 90 personer kom till avslutningen som hölls på Bill och Bulls Lekland i Motala! Ledarna hade ordnat en utmanande sprintbana bland alla klätterställningar, rutschkanor och tunnlar..
 
1 2 > »

blobid1.png

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2021-

Stafetter 2021

5/4 Kolmårdskavlen
3-4/7 Tjoget
5/9 DM-kavlen
26/9 Ekorren Cup
9/10 25-manna
30-31/10 Smålandskavlen

Anmälan stafetter


 

Mjölby OK arrangerar hittaut 2021


 Mjölby orienteringsklubb på Instagram


 Välj Mjölby OK på Svenska Spel - klicka på bilden:


Pölder Sports Orientering sprintar på!

Hos Pölder hittar du alltid ett stort utbud av OL-skor, träningskläder och all övrig utrustning som behövs för din orientering. Du handlar med fri frakt oavsett ordervärde och får hem ditt paket på 1-2 dagar till ditt valda utlämningsställe.

Hela sortimentet, alla nyheter och kundfavoriter hittar du online på www.polder.se/orientering

Tack för att du väljer oss!


 

O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK deltog som funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. TACK alla!

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: +46702129669
E-post: This is a mailto link

Se all info