Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2015-12-20 21:16)
God Jul och Gott Nytt 2016
 
(2015-11-20 18:39)
Lördagen den 5/12 deltog 22 BMOL-are i skinkloppet som genomfördes från MOK-stugan. Göran Valfridsson vann julskinkan med en sekunds marginal. Efter bastu, mackor och pepparkaka hölls BMOL-möte med återblick, prisutdelning och tankar inför 2016.
 
(2015-11-06 07:04)
Vi har nu börjat ladda upp bilder från Novembersprinten. Ovan ses segrarna i stora kavlen tillsammans med kranskullan Johanna. Klicka på Bilder i menyn eller på länken nedan för att se fler.
 
(2015-10-18 16:55)
Louise Carlsson tog hem segern i D21 bland 11 startande vid Älgfritt i Motala. Och inte nog med det, Jonas Våtz vann H35 och Irma och Ivar Frisell kom 1:a och 2:a i U2. Grattis än en gång och hoppas det sporrar inför nästa säsong.
 
(2015-10-10 18:45)
Vi samlas 18.00 i MOK-stugan för en genomgång och förflyttar oss sedan ner till restaurangen BIZ, där vi äter en bit mat. Alla funktionärer ska ha fått mail om detta detta. Om någon missats, kontakta Magnus Urdal, This is a mailto link.
 
(2015-09-29 22:37)
Totalt hittade 35 stora och små till MOK-stugan för avslutningsaktiviteter. Tack till fixare och deltagare!
 
(2015-09-29 22:32)
Vad roligt vi hade på lägret! Nattorientering, teori, lek, mat och mys. Tack alla som var med. I bildarkivet finns lite fler bilder...
 
(2015-09-28 21:50)
Laget blev preliminärt 153:a (jämför med förra årets plats 174). Tyvärr hade vi även i år obalans i laget inför sträcka 23. Men ändå ett fall framåt och glädjande att vi fick ja från de flesta vi tillfrågade. (Förhoppningsvis lär sig fler och fler at...
 
(2015-09-24 21:50)
Orientering och lek på Bill & Bulls lekland i Motala den 7/10 från kl 17.45 för alla i MOK. Glöm inte att anmäla er!
 
(2015-09-23 17:03)
Boka upp denna dag för funktionärsträff i MOK-stugan inför Svartåfejden och Novembersprinten. Tävlingscentrum är nu spikat till träningsplanen alldeles bortanför ishallen.
 
(2015-09-14 10:10)
Den 22/9 bjöd BOK in till träningsorientering vid Solskina (Skärm vid vägen Rinna-Trehörna.) Missade du träningen och vill prova att springa i området?
 
(2015-09-06 19:03)
...finns nu under KM-fliken. Klubbmästare blev: D21 Lotta Frisell, H21 Emil Bruhn, H20 Oscar Molin, D16 Ida Johansson, D14 Erica Molin, H14 Oskar Pettersson, H10 Karl Pettersson, D40 Maria Pettersson, H40 Johan Knutsson, D50 Margareta Skarp Runtegen,...
 
(2015-08-23 21:30)
Samling vid Lidl Mjölby. Start från 17. Sportident.
 
(2015-08-16 21:59)
Onsdagen den 26/8 är det ungdomsserie i Boxholm och alla barn och ungdomar är välkomna dit. Ingen verksamhet vid MOK-stugan denna kväll.
 
(2015-08-10 21:59)
Samling vid MOK-stugan. Start från kl 17. Sportident. Vi använder banorna från Veteranorienteringen på förmiddagen. Kom och testa hur du klarar dig mot Östergötlands veteranelit!
 
1 2 3 > »

blobid1.png

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2021-

Stafetter 2021

5/4 Kolmårdskavlen
3-4/7 Tjoget
5/9 DM-kavlen
26/9 Ekorren Cup
9/10 25-manna
30-31/10 Smålandskavlen

Anmälan stafetter


 

Mjölby OK arrangerar hittaut 2021


 Mjölby orienteringsklubb på Instagram


 Välj Mjölby OK på Svenska Spel - klicka på bilden:


Pölder Sports Orientering sprintar på!

Hos Pölder hittar du alltid ett stort utbud av OL-skor, träningskläder och all övrig utrustning som behövs för din orientering. Du handlar med fri frakt oavsett ordervärde och får hem ditt paket på 1-2 dagar till ditt valda utlämningsställe.

Hela sortimentet, alla nyheter och kundfavoriter hittar du online på www.polder.se/orientering

Tack för att du väljer oss!


 

O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK deltog som funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. TACK alla!

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: +46702129669
E-post: This is a mailto link

Se all info