Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Sparade nyheter 2016"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Sparade nyheter 2016


(2016-11-01 06:46)
Lithe Vilse arrangerar natt-OL vid Vifolkavallen 1/11, start från ca 18.15. En bana 5-6km, en bana 7-8km. Anmäl genom mail till Anna Wehlin: alwehlin@gmail.com
MOK-are hälsas välkomna, klicka för mer info nedan!
 
(2016-11-01 21:45)
Upplev vår tävling Svartåfejden på plats i Bockarp 5/11. För barnen finns miniknatbana (start 9.30-11.00) med upptäckartema och uppdrag som passar ex Skogskulsbarnen! Det går även att anmäla sig på plats till öppna banor, inskolning och U-klasser.
 
(2016-09-15 22:47)
Våra fem stjärnor Emil, Alexander, Ebba, Moa och Johanna sprang i laget. Jättekul! Stafettdebut för alla så mycket nerver. Bra jobbat allesammans!
 
(2016-10-11 22:43)
10.00 Provlöpning Bockarp (från Skogskul till svart nivå), därefter dusch & bastu i MOK-stugan
12.00 Gemensam lunch
13.00 Klubbmöte följt av funktionärsmöte inför novembertävlingarna
Välkomna
 
(2016-11-14 07:00)
Jonas Schedin kom närmast sin gissade tid och vann skinkan. Grattis! Han hade även den klart bästa löptiden på långa banan. Klicka vidare för resultat...
 
(2016-08-01 22:15)
Stort tack till alla funktionärer för allt arbete inför, under och efter Natt-DM i fredags kväll! /Magnus U
 
(2016-09-29 22:31)
Vilken härlig klubbresa! Orientering, gemenskap, bad, mat och snö. Tack Anna-Lena för att du såg till att vi kom iväg och höll ihop allt.
 
(2016-06-09 12:29)
OL-träning tisdag 14/6. Samling Skogssjöbaden. Gemensam start 18:00. Även gul bana. Sportident.
 
(2016-05-30 21:21)
Dag: 7 juni Tid: Gemensam start kl.17.30. Om du inte hinner är det möjligt att starta fram till kl.18. Plats: Södra Kvisslehult Vägvisning från Malexandervägen. Anmäla gärna till Erik Axelsson er.axelsson@telia.com annars går det bra att bara dyk...
 
(2016-10-11 22:50)
Lyckat läger! Nattorientering på berget, tacos, lekar och övernattning...
 
(2016-05-10 14:54)
BMOL-träning i Åsabckarna på World Orienteering Day, se länk nedan
 
(2016-05-03 21:17)
Vi träffas vid MOK-stugan från 17.00 för vårröj ute och inne. Därefter blir det klubbmöte och fika.
 
(2016-02-20 23:40)
Närmre 50 barn och vuxna hade en härlig eftermiddag tillsammans runt MOK-stugan. Först utmanades alla i populär bingo-ol och det fanns stämpelbana och memorystafett att pröva.
 
(2016-04-10 21:25)
OL-träning tisdag 12 april, start 16.30-17.30. Två banor (ej gul bana). Sportident. Följ skylt mot Sya hembygdsgård direkt efter järnvaägsundergången i Sya. Fortsätt efter hembygdsgården 1,6 km.
 
(2016-08-06 23:50)
Välkomna till MOK-stugan den 21/8 kl 18.00 för
• Information om hösten
• Idéer och frågor
• Funktionärsträff Natt-DM 2/9
Det bjuds på fika

Styrelsen & tävlingsledning
 

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2018-06-24-

Budkavlar 2018
1/4 Kolmårdskavlen (inställd)
14-15/4 Stigtomtakavlen
28/4 Tiomila
30/6-1/7 Tjoget
20/8 DM-kavlen
29/9 Ekorren Cup
6/10 25-manna
27-28/10 Smålandskavlen
Anmälan budkavlar


O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK är funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. Läs mer...


Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: 0142-611861
E-post: lotta.frisell@gmail.com

Se all info