Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2016-11-14 07:00)
Jonas Schedin kom närmast sin gissade tid och vann skinkan. Grattis! Han hade även den klart bästa löptiden på långa banan. Klicka vidare för resultat...
 
(2016-11-01 21:45)
Upplev vår tävling Svartåfejden på plats i Bockarp 5/11. För barnen finns miniknatbana (start 9.30-11.00) med upptäckartema och uppdrag som passar ex Skogskulsbarnen! Det går även att anmäla sig på plats till öppna banor, inskolning och U-klasser.
 
(2016-11-01 06:46)
Lithe Vilse arrangerar natt-OL vid Vifolkavallen 1/11, start från ca 18.15. En bana 5-6km, en bana 7-8km. Anmäl genom mail till Anna Wehlin: This is a mailto link
MOK-are hälsas välkomna, klicka för mer info nedan!
 
(2016-10-29 09:46)
Nu är det dags för BMOL-avslutning som i år kommer att vara i Vivåsen. Klicka på "läs mer"...
 
(2016-10-24 07:15)
Vi träffas söndagen 30/10 kl 9.00 i Bockarp för att bygga och förbereda inför novembertävlingarna. Ta med matsäck. Planen är att hålla på 9-14.
 
(2016-10-11 22:50)
Lyckat läger! Nattorientering på berget, tacos, lekar och övernattning...
 
(2016-10-11 22:43)
10.00 Provlöpning Bockarp (från Skogskul till svart nivå), därefter dusch & bastu i MOK-stugan
12.00 Gemensam lunch
13.00 Klubbmöte följt av funktionärsmöte inför novembertävlingarna
Välkomna
 
(2016-09-29 22:31)
Vilken härlig klubbresa! Orientering, gemenskap, bad, mat och snö. Tack Anna-Lena för att du såg till att vi kom iväg och höll ihop allt.
 
(2016-09-27 23:31)
Leklandsorienteringen var återigen toppenpopulär. Några sprang banan många gånger, andra lekte lite mer, alla verkade trivas. Alla barn hann också gå på regnbågs-skattjakt.
Tack Ola och alla som hjälpte till!
 
(2016-09-25 19:45)
ÖOF bjuder in till utbildningsdagar för ungdomsledare/tränare den 3 december (orange-svart) och 28 januari (grön till gul) i Söderköping. Se inbjudningar nedan.
 
(2016-09-16 14:46)
Start: från kl. 17.30
Banor: 7km, 3,5km, 2,5km
Stämpelsystem: Sportident
Ungdomskommittén i Boxholm välkomnar alla.
 
(2016-09-15 23:12)
I helgen sågs många BMOL-are på soldränkt äng vid Marocko (mellan Motala & Borensberg)...
 
(2016-09-15 22:47)
Våra fem stjärnor Emil, Alexander, Ebba, Moa och Johanna sprang i laget. Jättekul! Stafettdebut för alla så mycket nerver. Bra jobbat allesammans!
 
(2016-09-13 20:13)
Sista deltävlingen var lång-KM i Motala. Se sammanställningen och KM-segrarna under fliken KM.
 
(2016-09-03 19:19)
Grattis alla distriktsmästare! Priser enligt nedan kommer utdelas vid DM Lång 4/9.
 
1 2 3 4 > »

blobid1.png

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2021-

Stafetter 2021

5/4 Kolmårdskavlen
3-4/7 Tjoget
5/9 DM-kavlen
26/9 Ekorren Cup
9/10 25-manna
30-31/10 Smålandskavlen

Anmälan stafetter


 

Mjölby OK arrangerar hittaut 2021


 Mjölby orienteringsklubb på Instagram


 Välj Mjölby OK på Svenska Spel - klicka på bilden:


Pölder Sports Orientering sprintar på!

Hos Pölder hittar du alltid ett stort utbud av OL-skor, träningskläder och all övrig utrustning som behövs för din orientering. Du handlar med fri frakt oavsett ordervärde och får hem ditt paket på 1-2 dagar till ditt valda utlämningsställe.

Hela sortimentet, alla nyheter och kundfavoriter hittar du online på www.polder.se/orientering

Tack för att du väljer oss!


 

O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK deltog som funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. TACK alla!

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: +46702129669
E-post: This is a mailto link

Se all info