Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Sparade nyheter 2021"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Sparade nyheter 2021


(2021-04-03 22:14)
Träna när det passar dig tisdag till torsdag. Denna vecka samling vid Linneberg dit du tar dig från gamla 32:an mellan Strålsnäs och Boxholm. Fyra olika banor finns att välja på! -->
 
(2021-03-27 19:44)
Spring när du vill tisdag till torsdag (30/3-1/4). Tre banor. Samling norr om Hargssjön på gärdet efter sommarstugorna o betet/hagen. Vägvisning från vägen mellan Mjölby o Västra Harg.
 
(2021-03-25 22:52)
Välkomna att handla orienteringsprodukter med påskrabatt 15% hos Pölder sport! Klicka på läs mer för att få all information om erbjudandet i deras webbshop som gäller t.o.m. måndag 5/4.
 
(2021-03-19 23:02)
Äntligen börjar vårsäsongen! Vi bjuds på hela fem olika banor att träna på när vi vill tisdag till torsdag. Samling i grusgropen i Arrebo. Klicka på läs mer för vägvisning och all information om banor osv...
 
(2021-03-13 09:58)
BMOL bjuder in till vinterträning vid MOK-stugan söndag 14/3. Spring när du vill mellan 09.30-15.00. Två banor 4.2 (svår), 3.0 (lättare).
 
(2021-02-23 19:43)
Den 4/3 kl 19.00 är det dags för BMOL:s årsmöte. Årets upplaga av årsmötet blir ett digitalt möte på Teams. Välkomna!

Ta del av dokumenten inför mötet ->
 
(2021-02-23 19:40)
Orientera i Mantorp söndag 28/2, starta när du vill 09.30-12.00. Det finns två banor en 3,5 km och en 4,7 km. Parkering sker vid Klämmestorpshallen i anslutning till konstgräsplanen i Mantorp.  Läs mer ->
 
(2021-02-08 20:42)
Låt hjärtat jobba! Samling vid Dahlstorps rastplats i Boxholm längs 32:an för vinterträning. Starta mellan 09.30-11.30 nu på söndag 14/2. Två slingor 3,5 respektive 4,5km. Klicka på läs mer (uppdaterat med pdf-kartor) ->
 
(2021-02-01 21:07)
Årets första träning redan i januari! På nyritad karta i Skänninge!

Ca 5 grader kallt, 10 cm pudersnö. Tjugofyra starter registrerade, sjutton rutter på Livelox och bilder både på BOKs och MOKs instagram. Läs mer->
 
(2021-01-31 23:02)
Mjölby OKs årsmöte med sedvanliga årsmötesförhandlingar genomfördes digitalt söndagen den 31/1 istället för i klubbstugan. Traditionsenligt blickade klubben både bakåt och framåt.

KLICKA PÅ LÄS MER!
 
(2021-01-25 20:22)
Välkommen till orienteringsträning i Skänninge på nyreviderad karta. Start söndag mellan 9.30-15.00 från parkeringen vid Skänninge idrottsplats. Tre slingor/banor 2km skog, 3km stad, 5km stad - spring en eller flera. NU MED KARTOR Klicka på läs mer->
 
(2021-01-12 22:17)
BMOL-kommittén har bestämt att ”BMOL-vinterträning” fortsätter. Det blir fyra söndagar enligt följande:

31/1, 14/2, 28/2 och 14/3.

Start aktuell söndag från 9:30. Två slingor, ca 3 km (lätt) och 4 km (svår). ->
 
(2021-01-03 10:26)
Välkommen på Mjölby OK:s årsmöte, söndag den 31 januari kl.16.00 Mötet hålls digitalt. Inbjudan med länk till mötet och guide till Teams har skickats ut. Har du inte möjlighet att delta digitalt, vänligen kontakta någon i styrelsen senast 21/1->
 

Filtrera nyheter

År Månad

blobid1.png

Träningsprogram här
Resultat träningar här
Anmäl till tävlingar via Eventor

-Klubbmästerskap 2021-

Stafetter 2021

5/4 Kolmårdskavlen
3-4/7 Tjoget
5/9 DM-kavlen
26/9 Ekorren Cup
9/10 25-manna
30-31/10 Smålandskavlen

Anmälan stafetter


 

Mjölby OK arrangerar Hittaut 2021


 Mjölby orienteringsklubb på Instagram


 Välj Mjölby OK på Svenska Spel - klicka på bilden:


Pölder Sports Orientering sprintar på!

Hos Pölder hittar du alltid ett stort utbud av OL-skor, träningskläder och all övrig utrustning som behövs för din orientering. Du handlar med fri frakt oavsett ordervärde och får hem ditt paket på 1-2 dagar till ditt valda utlämningsställe.

Hela sortimentet, alla nyheter och kundfavoriter hittar du online på www.polder.se/orientering

Tack för att du väljer oss!


 

O-ringen Kolmården 2019 - Upplev äventyret

Mjölby OK deltog som funktionärsförening
för O-Ringen Kolmården 2019 i
Norrköping. TACK alla!

Postadress:
Mjölby OK - Orientering
Parkgatan 58
59551 Mjölby

Kontakt:
Tel: +46702129669
E-post: styrelsen@mjolbyok.s...

Se all info