Hoppa till sidans innehåll

Passbeskrivningar



Medelgympa:  Gympa som passar de flesta. I passet varvas omväxlande kondition, styrka, rörlighet och koordination.

Ledare: Ann 


Cirkelträning:

Här kör vi i efter egen förmåga i en cirkel med olika övningar för hela kroppen och hjärtat. Passen är anpassat så att de flesta kan delta, men för de som vill ha en intensivare träningsform är cirlkelträning perfekt.

Ledare: Ulrika


 


Lättgympa: Ett pass med både kondition och styrka, Utmanar hela kroppen. Det som kännetecknar ett lättgympa pass är att det är utan hopp och i ett tempo som alla klarar av. Men alla kan utmana sig efter den egenförmåga. 

Ledare: Elinor

 


MLR: Ett pass med fokus på mage, rumpa och lår som varvas med pulshöjande övningar. Övningarna går oftast att anpassa till dina individuella förutsättningar.

Ledare: Sofia E


Tabata

Anders och Lotta​

Uppdaterad: 03 SEP 2018 11:57
Skribent: Elinor Johansson

 

 Obs

Ändring i schemat för gruppträningen. Styrka/rörlighet utgår och kommer ersättas av Lättgympa. Tiden är ändra till 17:30-18:30 de första veckorna.

Lättgympan startar vecka 37 en vecka senare än de andra passen//Mgf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postadress:
Molkoms GF - Gymnastik
Elinor Johansson, Gråberg 520
66060 Molkom

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: This is a mailto link

Se all info