Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Matchreferat/Nyheter 2014"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Matchreferat/Nyheter 2014


(2014-12-28 10:24)
Andra plats i gruppen som förutom Mörlunda innehöll lag som Högsby, Långemåla och Fågelfors får betecknas som en klart godkänd insats. Nedan ger tränaren Tomas en resumé av lagets insats under dagen.
 
(2014-12-22 10:43)
Mörlunda GIF önskar ledare, spelare och alla medlemmar God Jul och Gott Nytt år! Nedan kan ni läsa vad som hänt senaste tiden inom föreningen.
 
(2014-10-27 19:54)
Tomas Karlsson, Oskarshamn, är klar som ny huvudtränare för Mörlunda GIF. Utöver honom kommer Anders Eskilsson och Henrik Eskilsson ingå i gruppen som ansvarar för träningar och övrig organisation kring seniorlaget.
 
(2014-10-10 19:43)
Mats Larsson, tränare under säsongen 2014, väljer att inte fortsätta över nästa säsong.
 
(2014-09-30 20:54)
I helgen hade föreningens yngsta fotbollsspelare avslutning.
 
(2014-09-30 18:30)
Nu har de sista vinnarna för årets målsponsring dragits. Utöver de sedvanliga priserna vann även en ensam vinnare ett presentkort på 1000 kr att handla mat för. Grattis säger vi till....
 
(2014-02-24 18:30)
Nu har vinnarna för augusti månad dragits. Mörlunda GIF säger denna gång grattis till....
 
(2014-08-10 20:11)
Imorgon sparkar säsongen igång för seniorerna och på torsdag för "knattarna".
 
(2014-02-24 18:30)
Nu har vinnarna för juli månad dragits. Mörlunda GIF säger denna gång grattis till....
 
(2014-02-24 18:30)
Utlottningen i årets målsponsring går vidare. Något sent denna gång men NU har vinnarna för juni månad dragits. Vinnare blev.....
 
(2014-06-02 22:36)
På måndags kvällen var det återigen dags för fotboll på Lillesjö IP. Mörlunda GIF har haft det tungt de senaste matcherna och spelet har inte stämt riktigt och det har lett till en hel del tappade poäng. I matchen mot Horn/Hycklinge syntes inget av d...
 
(2014-05-31 12:23)
På måndag kväll kl. 19 är det dags för den 7:e matchen för säsongen för Mörlunda GIF när Horn/Hycklinge gästar Lillesjö IP. Vid seger så går Mörlunda GIF upp på en 3.e plats i tabellen, dock med en match mer spelad än Södra Vi IF.
 
(2014-02-24 18:30)
Utlottningen i årets målsponsring går vidare. Nu har även vinnarna för maj månad dragits. Vinnare denna gång blev.....
 
(2014-05-21 16:47)
Ikväll kl 19:00 är det återigen dags för fotboll på Lillesjö IP när Rumskulla GOIF kommer på besök. Mörlunda kommer till spel med två raka förluster i bagaget och Rumskulla har tre raka förluster i ryggen med sig in i kvällens match. Det är alltså tv...
 
(2014-02-24 18:30)
Nu har äntligen utlottningen i målsponsringen för april månad genomförts. Vinsterna framöver under säsongen är presentkort på 250:- hos ICA Nära Sundbergs eller Axelssons i Aby, gårdsbutik. 4 vinnare lottas fram varje månad, april-sep. Vid sista utlo...
 

Filtrera nyheter

År Månad


       A-laget 

 

Nästa match

 

Säsongen 2014 färdigspelad (se tabell nedan)



 

Senaste resultat

 
Storebro-Mörlunda 
11-0
   

Resultat och tabell:

 

 

U-laget:

   

Nästa match

 
Säsongen 2014 färdigspelad (se tabell nedan)
 

Senast spelad

 

Målilla/Mörlunda-Tuna Södra

      5-1

   

Resultat och tabell:

 

 

 

Följ sporten via

klicka här!

 

klicka här!

Postadress:
Mörlunda GOIF - Fotboll
c/o Ulla-Mai Axelsson, Backstigen 13
57084 Mörlunda

Kontakt:
Tel: 049523048
Fax: 049523048
E-post: [saknas] Information

Se all info