Hoppa till sidans innehåll

Passförklaringar


VUXENPASS

HIIT/Yoga-insp. Stretch Hög Intensiv Intervall Träning. Kondition varvat med styrka 30 min. Avslutas med Yoga-inspirerad stretch 20 min.

BAS För dig som vill träna i ett lugnare och mjukare tempo. Inga hopp.

MEDEL Gympan som passar alla. Du bör ha någon träningsvana. Kondition varvas med styrke- och rörlighetsträning.

STYRKA Pass med betoning på styrketräning, redskap används.

GYMPA Gympapass med fokus på styrka och smidighet. Redskap används.

INNEBANDY Tag med egen klubba.

TRX Träning med band som hänger i taket. Styrketräning med kroppen som motstånd.

YOGA Ger dig styrka, rörlighet och ett inre lugn. Medtag yoga-matta.

ZUMBA En fartfylld blandning av olika steg och rörelser till främst latinomusik.

STATION Medelgympa med betoning på styrketräning. Viss del av styrketräningen tränas i stationer. Redskap används.

Uppdaterad: 30 JUL 2018 15:11 Skribent: Annika Gustafsson

_________________________

 

FaceBookGilla

_________________________

 

  

 

Gympa med förtjänst.

 

Vid uppvisande av ditt medlemskort får du rabatt på TeamSportia i Kungsbacka.

_________________________

Postadress:
Onsala GF - Gymnastik
Jessica Carlryd, Maria Gärdes Väg 18
43933 Onsala

Kontakt:
Tel: 0702884874
E-post: This is a mailto link