Hoppa till sidans innehåll

Årsfest 2019

06 NOV 2019 21:06
Dags för årets höjdpunkt, Årsfesten! En fest för alla ÖFK-are med familjer. Unga eller gamla, som sprungit, hjälpt till eller varit hejarklack under året, alla är välkomna! Det blir mat, prisutdelningar och stå-bingo, så klart!
  • Skapad: 06 NOV 2019 21:06

Tid: fredagen den 29 november, kl 18.00

Plats: Scalapaviljongen, Örkelljunga

Vi bjuder på tacos med läsk eller vatten därtill. Önskas annan dryck får detta tas med. Till efterrätt blir det kladdkakor.

Det kostar inget, utan det är ett tack för all hjälp under Höstrusket och resten av året.

Men vi behöver lite hjälp för att få ihop allt. Vi är tacksamma om ni kan hjälpa till med något av följande:

  • Plocka fram bord och duka. Tid: fredag 29 nov kl. 15-16 i Scalapaviljongen
  • Baka en kladdkaka (om någon i er familj har allergi får ni gärna baka en kladdkaka för den typen av allergi)
  • Ta med vispad grädde
  • Ta med bär som passar till kladdkaka

Anmäl er genom att lämna en kommentar på hemsidan, ange då även om ni kan hjälpa till med något av ovanstående. Glöm inte att ange ev. allergier!

Anmälan senast 22 november.

Välkomna!

Skribent: Daniel Kämpe
Epost: Adressen Gömd
  1. Nickey kommer oxå

    (Mange 2019-11-23 kl 12:33) Anmäl
  2. Jag och Agust kommer

    (Niklas Kronkvist 2019-11-22 kl 22:02) Anmäl
  3. Niklas o Tinna kommer Jag kan hjälpa till att plocka fram o duka / Niklas

    (Niklas W 2019-11-21 kl 20:06) Anmäl
  4. Frans, Arvid, Malin & Olof kommer. Tar med kladdkaka och grädde. 

    (Malin 2019-11-20 kl 09:12) Anmäl
  5. Lena & Johanna kommer, behövs glutenfritt.

    (Johanna 2019-11-19 kl 07:34) Anmäl
  6. Jag Ebba hjälper till med Tacosen .

    (Ebba Nilsson 2019-11-18 kl 20:39) Anmäl
  7. Ledsen att göra alla besvikna, men jag kommer ändå... Vill inte missa ståbingon!

    (Mange 2019-11-18 kl 20:38) Anmäl
  8. Axel, Ebba, Fredrik, Marlene kommer. 

    (Marlene 2019-11-18 kl 20:08) Anmäl
  9. Tillägg Sebastian: Jag kan hjälpa med borden från kl 15.00

    (Sebastian 2019-11-17 kl 20:31) Anmäl
  10. Otto, Mats o Anette kommer. Bakar en äggfri kladdkaka o tar med grädde.

    (Anette Nyberg 2019-11-17 kl 20:04) Anmäl
  11. Christina och Magnus kommer. Jag hjälper till med dukningen och förberedelse till tacos.

    (Christina 2019-11-17 kl 19:59) Anmäl
  12. Hugo, Lotta o Rickard kommer. Lotta hjälper till med dukning och förberedelse av tacos.

    (Lotta 2019-11-17 kl 16:57) Anmäl
  13. Alfred, Alma, Helen och Sebastian kommer. Vi gör en kladdkaka vi med

    (Sebastian 2019-11-15 kl 17:03) Anmäl
  14. Gunnarsson x 4 kommer Bakar glutenfri kladdkaka och tar med laktosfri grädde 

    (Liane 2019-11-14 kl 20:59) Anmäl
  15. Carro, Wilma och Wiggo kommer. Jag fixar tacofärsen i förväg så den bara är att värma upp. Har julfest med jobbet så kan tyvärr inte medverka eller hjälpa till den dagen. /Mange

    (Mange 2019-11-09 kl 09:29) Anmäl
  16. Daniel, Annika, Elia och Isak kommer. Vi tar med en vanlig kladdkaka och en spray-grädde.

    (Daniel 2019-11-09 kl 08:36) Anmäl

Örkelljunga FKs Facebookflöde

 

 

 

Sponsorer:

Stiftelsen Gripen

Vi tackar för bidraget till att förbättra och utöka klubbens kartdatabast som bl.a. kommer ge oss möjlighet till träning och tävling i nya områden.

 

Örkelljunga FK:s Samarbetspartner:

 

 Logga ÖGF

 

Postadress:
Örkelljunga FK - Orientering
Niklas Welander, Stinsens väg 7
28695 Eket

Besöksadress:
Rönnliden 8, Rönnliden 8
28636 Örkelljunga

Kontakt:
Tel: 0768854685
E-post: This is a mailto link

Se all info