Hoppa till sidans innehåll

Bemanning Göransson cup 2015.


Hej på er alla föräldrar!!

Ja då har vi fått lite Bemanningsjobb då under göransson cup 2015 som vi då måste ha hjälp från er föräldrar att fixa och ni kan kolla här under på vilka tider och vad det är för uppgifter som skall göras och sedan så hör ni av er till mig (Curre) med namn och tele nummer på den som skall jobba när ni kollat ut vilket pass ni vill ha och vad ni vill göra!!

Jag Curre uppdaterar då på denna sida så fort jag får in uppgifter och dessa platser måste alltså föräldrar från våra flickor 06-lag se till att fylla!!

Detta är då enda grejjen som vi alla måste ställa upp och hjälpa till på åt Sandvikens IF utan att det går avkastning direkt till vårt eget lag (fast mycket av dessa pengar som kommer in på denna cup går naturligtvis till cuper mm till våra ungdomslag ändå och det går även till anmälningsavgifter, planhyror,hallhyror mm.)

Här får alla lagen som är med och spelar ställa upp med föräldrar som gör jobb!!

Ja då kommer lite tider och vad man kan göra då !!

 

Alla platserna måste tillsättas och det med personer som är över 18 år !

 

 

Bemanning Göransson Arena Söndag den 1-feb klockan 15:00-19:00.

 

Reception 2 personer:     FULLT.

Katarina Kihlström

Anna-Karin Andersson.

Städning av omklädningsrum/lagvärdar 2 personer: FULLT .

Marie Svensson.

Andreas Sundberg.

 

Städning-läktare/publikingångar/entré/publikvärdar 2 personer: FULLT.

Madeleine Holck.

Rita Krügel..

Boendeservice för övernattande lag  1 person:   FULLT.

Lena Brykt.

 

Värd uppvärmningsområde lag  1 person:   fattas 1 person.

 

Cafeteria 6 personer:   FULLT.

Malin Eriksen

Victoria Lind

Linda Brodin.

Louise Wannberg.

Jenny Dahlqvist

Åsa Johansson.

 

Sekretariat/matchvärd 5 personer:   FULLT.

Anders Hedström

Johan Mattsson.

Mathias Gustafsson.

Jocke Holm

Patrik Andersson.

 

Bemmaning Göransson Arena sön  1-feb   17:00-21:00 .

 

Återställande av arena 2 personer:   FULLT.

Thomas Kleen

Anna Eurenius

 

Här nedan så kan ni läsa om vad man gör på dom olika platserna man har att välja att jobba på !

 

Funktionärer Göransson Cup 2015 fredag 30/1 – söndag 1/2

 

Göransson Cup kommer att spelas i både Göransson Arena och A-hallen i Jernvallens inomhushall.

 

Varje arbetspass är ca 4 timmar och det skall bemannas av 1 person (passen får ej delas upp). Varje arbetspass erhåller 1 st funktionärskort som gäller som entrébiljett i bägge hallarna hela turneringen.

 

OBS! De som skall vara funktionärer i Göransson Arena träffas vid Cupreceptionen i Göransson Arena 10 minuter innan arbetspasset startar.

 

OBS! De som skall vara funktionärer i A-hallen (Jernvallens inomhushall) träffas vid entrén i Jernvallens inomhushall 10 minuter innan arbetspasset startar.

 

OBS: Platserna skall tillsättas av ledare, föräldrar osv, ej barn eller ungdomar under 18 år.

 

På respektive ställe tar de ansvariga emot er och hänvisar er därefter till er uppgift.

 

Listorna skall vara ifyllda dataskrivna (riktigt namn samt telefonnummer) och inlämnade på kansliet senast fredag den 9 januari. Med tanke på att cupen startar 30/1 så se till att hålla inlämningsdeadline för att underlätta cupadministrationen. Detta gäller för de olika uppgifterna:

 

Sekretariat/Matchvärd

Tar emot domare och hänvisar dom till rätt plan. Ger domarna utrustning (domartröja, visselpipa, tidtagarur, gult/rött kort) och ser till att domarna lämnar tillbaka det efter avslutat domarpass. Om inte domaren kommer i rätt tid så måste ni ringa domaren. Tar emot lagen och hänvisar dom till rätt plan. Skriver matchprotokoll och meddelar sekretariatet löpande. Håller koll på material såsom bollar, västar m.m. Ser till att domarna blåser igång matcherna på avsedd tid. Samtliga matcher skall alltid starta samtidigt. Ser till att byta målburar mellan bandymål (tom 13 år) och sjumannamål (from 14 år). Innan första matchen för laget så skall ni kontrollera spelartruppen för aktuellt lag. Så att den är uppdaterad (nr, ev. kompletteringar, ledare osv).

 

Reception

Receptionen har en nyckelroll. Samtliga lag kommer att vara i kontakt med receptionen för att erhålla rätt material samt bli hänvisad till rätt platser.

 

Lämna ut deltagarpaket till resp. lag. Visa lagen till resp. omklädningsrum. Lämna ut nycklar (skall kvitteras) till lag som övernattar. Hänvisa handikappade till avvisad plats (närmaste hörnplatå på södra långsidan). Uppdatera resultatlistor på infotavla.

 

Biljettförsäljning

Försäljning och redovisning av entrébiljetter

 

 

 

 

Städning omklädningsrum/lagvärdar

Ansvarar för grovstädning av omklädningsrummen och omklädningsrumskorridoren på den sida man blir placerad. Hänvisar lagen till resp. omklädningsrum. Bevakar så att inte in- och utgång sker genom sidoentrén. Ansvarig för att grovstäda omklädningsrummen under tiden turneringen pågår samt att tömma papperskorgar och fylla på toapapper. Meddelar samtliga i omklädningsrummen vid ev. brandlarm.

 

Städning omklädningsrum, publikgångar, entré samt ansvar uppvärmningsområde

Ansvarar för grovstädning av läktare, publikgångar och entré på det ställe man blir placerad. Ansvarig för att tömma papperskorgar och fylla på toapapper. (NY) En person ansvarar för uppvärmningsområdet som kommer att finnas i arenan så att endast behöriga lag tillträder ytan. Se separata regler på plats.

 

Cafeteria

Fikaförsäljning.

 

Mellanmålsutdelning

I en av cafeteriorna mot konsgräsplanen sker utdelning av lagens mellanmålpaket. Lagen har möjlighet att hämta ut ett mellanmålspaket under vissa timmar fredag och lördag. Ansvarar för att göra iordning mellanmålspaket och dela ut dem. All utdelning sker mot kvittens av ansvarig ledare för laget alt. stämpelkort från deltagare.

 

Boendevärd

Boendevärden utgår från cupreceptionen. Han är behjälplig till cupens boendeansvariga för boendeservicen för de övernattande lagen. I uppgifterna ingår guidning till skolor och övernattningssal, jourservice, utlämning- och intagning av nycklar, översikt att lagen sköter sig med städning och iordningsställande av skolsal. SIF tillhandahåller bil, körkort ett krav.

 

 


Det finns inget album kopplat till denna sida.

Sandvik web

 

Provinsfastigheter 

 

 SEAB_svart_431

 

Fortaxa

 

intersport_1rad

 

Bilmetro

 

 Din Lokaltidning

 

Adidas SportPerformance_Logo_BWp 

 

bingo

 

 

Supporterprylar i lager

Hood

Postadress:
Sandvikens IF - Fotboll
Solbergsvägen 2
81134 Sandviken

Kontakt:
Tel: 026275954
E-post: kansli@sandvikensif....

Se all info