Hoppa till sidans innehåll

SKADEVI CUP - FUNKTIONÄRSSCHEMA

16 OKT 2019 16:19
ALLA MEDLEMMAR! Med ytterst kort varsel har vi fått fråga om att bemanna Komvux under Skadevi Handbollscup 1-3 november! Vi behöver OMGÅENDE besked om ni kan ställa upp och ta minst ett - helst två - arbetspass för att lösa in uppgiften!
  • Uppdaterad: 16 OKT 2019 16:19

För att lösa uppgiften behöver vi få hjälp av föräldrar till våra ungdomsspelare samt SAMTLIGA spelare som spelar i våra äldre lag. Meddela vilka pass DU kan ta till Kristian Pälviä via e-post This is a mailto link eller på annat sätt Messenger/SMS/WhatsApp till 0709-626259.
Tack på förhand för att DU hjälper till för klubben!

OBS! För att vi skall kunna lämna besked behöver vi få in anmälningar så fort som möjligt, dock senast söndag 20 oktober - för att i värsta fall tacka nej till möjligheten och ge IFK Skövde HK möjlighet att fråga annan förening!

Arbetsinsatsen ger oss ett välbehövligt tillskott till vår verksamhet - pengar som gör att vi förhoppningsvis slipper höja medlemsavgifter, eller sälja lotter eller andra hushållsartiklar för att finansiera klubbens breda verksamhet för både killar och tjejer, från bredd och nybörjare till elit.

Vi skall hela tiden (dagtid) ha minst tre personer på plats som hjälper till med att öppna och stänga klassrum för de deltagande lagen, hålla rent och fräscht i de gemensamma utrymmena, fylla på toapapper och handtorkpapper i toaletterna, säkerställa att lagen får en trevlig och trygg vistelse, samt hålla en mindre kiosk igång med bl.a. godis, dricka och kaffe.

Första passet på fredagen är iordningställande och uppmärkning av klassrum, förmiddagspasset på söndagen innebär utcheckning av lagen och kontroll att de har städat sina klassrum ordentligt innan de åker.
Sedan har vi en gemensam städpatrull på söndag eftermiddag som sveper av de gemensamma utrymmena (trapphus, korridorer, toaletter etc). Oftast är söndagspasset klart betydligt tidigare än 15:00!

Arbetsschema Skadevi Handbollscup 2019

Fredag 1 november 08:00-13:00
#1 Kristian Pälviä Iordningställande
#2 Tilde Harnesk Iordningställande
Fredag 1 november 12:30-18:00
#1 Morgan Hammarström  
#2 Heléne Sandstedt  
#3 Alice Söderström  
Fredag 1 november 17:30-23:00
#1 Lukas Talmark  
#2 Gon Pongmanee  
#3 Tilde Harnesk   
Fredag 1 november 22:30-08:00
#1 Stefan Harnesk  Nattvakt
#2 Towe Harnesk Nattvakt
Lördag 2 november 07:30-13:00
#1 Lina Larsson  
#2 Priya/Joakim Wendel  
#3 Neo Grimstoft  
Lördag 2 november 12:30-18:00
#1 Stefan Harnesk  
#2 Mariah Harnesk  
#3 Fam Eklund  
Lördag 2 november 17:30-23:00
#1 Johan Wiggins  
#2 Adam Eklund  
#3 Jonna Wiggins  
Lördag 2 november 22:30-08:00
#1 Johan/Jonna Wiggins Nattvakt
#2 Adam Eklund Nattvakt
Söndag 3 november 07:30-ca 13:00
#1 Mattias/Alec Weinö Grimstoft  Utcheckning
#2 Måns Åkerlind (Åsa) Utcheckning
#3 Jonna Wiggins Utcheckning
Söndag 3 november 11:00-15:00
#1 Jakob Brodersen Städpatrull
#2 Maria Brodersen Städpatrull
#3 Ingegerd Rickardson Städpatrull
#4 Ann-Sofie Molin Städpatrull
#5 Netke Riekhoff Städpatrull

Senast uppdaterat 2019-10-20 kl 19:20

Skribent: Kristian Pälviä
Epost: This is a mailto link

 SKÖVDE SAINTS
PARTNERS

 









 

 

LIU SKÖVDE

LIU BASEBOLL SOFTBOLL
Läs mer om hur du kan kombinera
baseboll och softboll på gymnasiet!

SPELAR DU PÅ SVENSKA SPEL?

Har du Spelkort och vill stötta
Skövde Saints verksamhet?
KLICKA PÅ BILDEN NEDAN! 

Banner för SVEA 190x150

 

 VÅR KLUBB ÄR VACCINERAD
MOT DOPING

SKÖVDE SAINTS KÄMPAR MOT DOPING I IDROTTEN

 

BÖRJA SPELA MED OSS! 

beeball_bee

 


 

 STÖTTA SKÖVDE SAINTS:



Följ baseboll LIVE på


Postadress:
Skövde BSK - Baseboll och Softboll
Rickardsson, Rådmansgatan 7
54145 Skövde

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: This is a mailto link

Se all info