Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2010-06-29 00:02)
Nu är det klart att Bodens skidallians arrangerar junior-SM 2011.
 
(2010-06-28 23:46)
Nu finns resultaten från senaste Deltaterrängen, serietävlingen i terränglöpning, den här gången i Töva.
 
(2010-06-22 14:37)
Stockviks SF bjuder in alla junior- och senioråkare i Medelpad till gemensam träning i sommar. Start onsdag 23 juni.
 
(2010-06-20 18:30)
Stockviks Anders Svanebo är bäst i världen på rullskidor. I dag, söndag, vann han överlägset jaktstarten i tyska Markkleberg.
 
(2010-06-19 23:37)
Stockviks sommarskidskola 16-18 augusti är öppen även för ungdomar från andra klubbar. Läs inbjudan...
 
(2010-06-18 09:47)
Anmäl dig redan nu till Skidförbundets öppna elitläger i Bruksvallarna 1-6 augusti.
 
(2010-06-15 12:01)
Vill du variera din sommarträning..eller bara komma ut i skogen? Hittaut.nu hjälper dig...
 
(2010-06-15 11:52)
Årets Tjejvättern och stora Vätternlopp ser många Stockvikare på startlinjen. Håll koll här efter rapporter från loppen...
 
(2010-06-15 11:38)
Stockviks Anders Svanebo gör sin första världscuptävling på rullskidor i år kommande helg. Tävlingarna går i Markkleeberg i Tyskland.
 
(2010-06-08 21:02)
42 kilometer löpning på Stockholms gator en varm lördag, vilken prestation av Stockvikarna Carl Andersson, Olivia Lundström och Martin Rudberg!
 
(2010-06-08 20:46)
Programmet för senior- och juniorcuper nästa säsong blir allt mer klart. Det blir tävlingar i Åsarna, Torsby, Falun och Piteå.
 
(2010-06-06 12:52)
Stockviks Anders Svanebo verkar åter ha hittat formen i rullskidor. I lördags vann han Hallstarullen i Sollefteå.
 
(2010-06-05 23:38)
Skidgrisarna cyklade över stock och sten torsdag 4 juni. Tränaren Anders Sundberg rapporterar...
 
(2010-06-04 11:14)
Sundsvallscyklisterna bjuder in alla sommartränande skidåkare till tävling lördag 5 juni vid skjutbanan LV5.
 
(2010-06-02 23:29)
Arbetet med SM på Södra berget i februari nästa år är i full gång. Och alla behövs! Läs mer på SM-sidan här på Stockvik.nu....
 
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

______________________ 

Mikaela specialbild

___________________________

Stockviks SF på facebook

___________

 

 MSF länk 2 

______________________________

Köp och sälj

      (Uppdaterad 170202)

_____________________________

Våra sponsorer: 

Logga Aiab

sponsorloggor grupp 1 aug 2013

 

Sponsorloggor_grp2_maj2014_5sek

 Sponsorloggor_maj2014_grp3_5sek

 

 

_____________________________  

Våra samarbetspartners:

 

 

Mer om att sälja Ullmax >>>

 

_________________________________

Sportbutiker med rabatt för Stockvikare:

Sportringen Logo högerspalt

10 procent för dig som är medlem i Stockviks SF

 

lindblomslogga

20 procent för dig som är medlem i Stockviks SF.

_________________________________

Webbredaktör:

Postadress:
Stockviks SF - Skidor
Eva Forslund, Sidsjövägen 30
85242 Sundsvall

Kontakt:
Tel: 0702132304
E-post: stockvikaren@gmail.c...

Se all info