Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2012-06-21 11:05)
Fem ledamöter lämnade Stockviks SF:s styrelse på årsmötet 19 juni efter mångåriga starka insatser för skidklubben. En delvis ny styrelse valdes, här är den...
 
(2012-06-21 10:19)
De första stipendierna från Mikaela Vedins minnesfond går till fyra Stockviksjuniorer.
 
(2012-06-20 23:29)
På Stockviks SF:s årsmöte lämnade Kristina Göransson Rudberg från sig ordförandeuppdraget i Stockviks SF efter fem års intensivt arbete. Stort tack för din insats Kristina!
 
(2012-06-19 11:14)
Stockviks senior Therese Andersson har bestämt sig för att byta klubb till IFK Umeå.
 
(2012-06-14 23:00)
Tisdag 19 juni är det dags för Stockviks SF:s årsmöte 2012. Kom till Stockstugan kl 18.00!
 
(2012-05-31 22:44)
I ett unikt samarbete arrangerar SuF och Stockviks SF sprinttävlingar på Baldershov 17 juni. Världselit både i friidrott och på rullskidor utlovas. Du behövs som funktionär...
 
(2012-05-29 22:39)
Nu finns resultaten från den första deltävlingen i Deltaterrängen. Den gick i Bergeforsen den 21 maj. Läs resultaten här...
 
(2012-05-24 23:20)
Det är dags att anmäla till Indalsledenloppet om du inte redan gjort det. Anmäl dig före 30 maj.
 
(2012-05-19 14:27)
Junioren Emma Rust har valt att gå över till Stockviks SF för att träna och tävla hos oss. Välkommen Emma!
 
(2012-05-19 12:25)
Stockviks SF bjuder för tredje året in alla Medelpadsåkare till stavgångsträning i slalombacken Södra berget.
 
(2012-05-19 10:12)
Stockviks ungdomsavslutning på Södra berget slog alla rekord i år. 130 personer kom, tävlade, fikade och fick priser!
 
(2012-05-13 22:37)
Terrängserien Deltaterrängen med sju deltävlingar startar den 21 maj i Bergeforsen. Läs hela programmet.
 
(2012-05-12 16:27)
Tro det eller ej, men sommaren är faktiskt nära! Och med den sommarskidskolor på många håll. Nu är det dags att anmäla sig...
 
(2012-05-10 21:58)
Du måste vara 18 år för att delta i årets vägstädning i Stockvik helgen 12-13 maj. Åldern har höjts sedan förra året.
 
(2012-05-10 21:51)
Grattis till Stockviks Linnea Stark som fick ett av Idrottens Vänners stipendíium i veckan, för sina framgångar i vinter.
 
1 2 3 4 5 6 > »

______________________ 

Mikaela specialbild

___________________________

Stockviks SF på facebook

___________

 

 MSF länk 2 

______________________________

Köp och sälj

      (Uppdaterad 170202)

_____________________________

Våra sponsorer: 

Logga Aiab

sponsorloggor grupp 1 aug 2013

 

Sponsorloggor_grp2_maj2014_5sek

 Sponsorloggor_maj2014_grp3_5sek

 

 

_____________________________  

Våra samarbetspartners:

 

 

Mer om att sälja Ullmax >>>

 

_________________________________

Sportbutiker med rabatt för Stockvikare:

Sportringen Logo högerspalt

10 procent för dig som är medlem i Stockviks SF

 

lindblomslogga

20 procent för dig som är medlem i Stockviks SF.

_________________________________

Webbredaktör:

Postadress:
Stockviks SF - Skidor
Eva Forslund, Sidsjövägen 30
85242 Sundsvall

Kontakt:
Tel: 0702132304
E-post: stockvikaren@gmail.c...

Se all info