Hoppa till sidans innehåll

Arbetsschema till Sammandraget 21/2

14 FEB 2016 21:22
Nu har vi schemalagt arbete för föräldrarna till de barn som spelar under sammandraget. Alla andra familjer är naturligtvis välkomna att komma och heja på laget!
  • Uppdaterad: 15 APR 2016 19:02

Arbetsschema för söndagens sammandrag

Nu har vi gjort ett arbetsschema för söndagens sammandrag, vi hoppas att det funkar för alla.

Om schemat inte passar kan ni väl byta sinsemellan.

Vi har schemalagt föräldrarna till de barn som spelar under sammandraget. Alla andra familjer är naturligtvis välkomna att komma och heja på laget!
Vi har försökt fördela uppgifterna så rättvist som möjligt så att inte samma personer får samma uppgifter varje gång.

Matchtider är ca 12.00-14.30. Samling för spelare 11.30 och då träffas även vi vuxna och hjälps åt att ställa i ordning. Vi har tillgång till hallen 11.30-16.00.

MATCHPROGRAM

• 12.00 SSK L2 - Öjebyns Vit
• 12.00 SSK L1 - Öjebyns Blå
• 12.55 Öjebyns Vit - SSK L1
• 12.55 SSK L2 - Öjebyns Blå
• 13.50 Öjebyns Blå - Öjebyns Vit
• 13.50 SSK L2 - SSK L1

SEKRETARIAT

  • Viktor
  •  Leo L
  • Harley & Havanna

Sköter tidtagning, musikanläggning och skriver protokoll. Ställer iordning och tar fram sekretariatspanel samt plockar bort efteråt.

MATCHVÄRDAR

  • Wojtek
  • Emma

I den innersta buren i Sundis finns matchvärdsvästar. Matchvärdarna sätter upp skyltar till omklädningsrum (finns utskrivet), tar emot lagen, hjälper till att förbereda hallen med läktare och sarg. Sätter upp sopsäckar för skräp samt pantburkar. Kollar att sargen är intakt under matchtid samt kollar soptunnor.

FIKAFÖRSÄLJNING/BAKNING

Pass 1 Pass 2
11:30-13:05 13:05-....
Edward William L
Anna Olof
Melvin Axel L


Vi har planerat försäljning av varmkorv, varma mackor, fikabröd och dryck. Samtliga som säljer fika bidrar med ca 25 bitar fikabröd per familj. Lämna helst in fikat innan sammandraget börjat.

Ansvariga är Samuel och Lisa Sjöberg (Hugos föräldrar). Nås vid frågor/funderingar på mob 070-3791144.

FÖRSÄLJNING AV LOTTER

  • Filip
  • Amanda

Ansvarig är Anette Schäder (Filips mamma). Kom ihåg att lämna ert bidrag till vinsterna senast 16/2, antingen på Tryvägen 4 eller på innebandyträningen. Vid frågor eller funderingar nås Anette på mob 070-246 63 35.

STÄDNING

Alla hjälper till att städa i sporthallen efteråt.

Mvh,
Lisa och Samuel Sjöberg, 070-3791144

Skribent: Ingela Ahlbäck
TRÄNINGAR 2019/20
Onsdagar
16:50 - 18:30
&
Söndagar 
17:50 - 19:00

 

UTRUSTNING:
  • Innebandyklubba
    Klubbans längd ska vara några cm över naveln. Märk gärna klubban med namn!
  • Innebandyglasögon
    Krav. Viktigt skydd för ögonen.
  • Vattenflaska
  • Innegympaskor

 

bollen_s