Hoppa till sidans innehåll

Arbetsschema hemmasamandrag 26/1

24 JAN 2019 08:39
Kontrollera vad ni har för uppgifter
  • Skapad: 24 JAN 2019 08:39

Här är arbetsschema för lördagens sammandrag, vi hoppas att det funkar för alla. Om schemat inte passar försök då byta sinsemellan. Vi har försökt fördela uppgifterna så rättvist som möjligt så att inte samma personer får samma uppgifter varje gång, men då vi inte är så många kan det vara någon som får samma uppgift som förra gången. Om ni inte har någon uppgift, men ser att det verkar fullt upp på sammandraget får ni gärna hjälpa till på någon station.

Matchtider är 11.30-17.40. De som har arbetspass 1 träffas 10.50 och ställer i ordning inför sammandraget.

Pass 1: 10.50 - 14.30
Pass 2: 14.30 - 18.00

SEKRETARIAT

Pass 1
• Viktor E
• Samuel

Pass 2
• Noah
• Hugo L

Sköter tidtagning, musikanläggning och skriver protokoll. Ställer iordning och tar fram sekretariatspanel samt plockar bort efteråt.

MATCHVÄRDAR

Pass 1
• Viktor K

Pass 2
• Wojtech

I den innersta buren i Sundis finns matchvärdsvästar. Matchvärdarna sätter upp skyltar (finns utskrivet), tar emot lagen, hjälper till att förbereda hallen med läktare och sarg. Sätter upp sopsäckar för skräp samt pantburkar. Kollar att sargen är intakt under matchtid samt kollar soptunnor.

FIKAFÖRSÄLJNING OCH BAKNING

Pass 1
• Filip S
• Hugo S
• Leo AL

Pass 2
• Axel A
• Edward
• Hjalmar

ENDAST BAKNING: William L

Vi har planerat försäljning av varmkorv, varma mackor, fikabröd och dryck. Samtliga som säljer fika bidrar med ca 25 bitar fikabröd per familj. Lämna in fikat innan sammandraget börjat. Skicka gärna med en innehållsförteckning, extra viktig med information om allergener så som nötter, mjölk och gluten.

All utrustning och material som behövs kommer att finnas på plats. T.ex. servetter, kaffemuggar, mackjärn mm. Detta gäller även det som behövs till försäljningen, växelkassa, ketchup, senap, korv, korvbröd, mackjärn etc. Hugo S förbereder varma mackor i förväg.

LOTTERI & BOLLKASTARTÄVLING

• Melvin
• Simon W

STÄDNING

Alla hjälper till att städa i sporthallen efteråt.

Skribent: Ingela Ahlbäck
Epost: This is a mailto link
TRÄNINGAR 2019/20
Onsdagar
16:50 - 18:30
&
Söndagar 
17:50 - 19:00

 

UTRUSTNING:
  • Innebandyklubba
    Klubbans längd ska vara några cm över naveln. Märk gärna klubban med namn!
  • Innebandyglasögon
    Krav. Viktigt skydd för ögonen.
  • Vattenflaska
  • Innegympaskor

 

bollen_s