Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "ULK Nytt 2008"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

ULK Nytt 2008


"Gamla" nyhetsnotiser

(2008-12-05 12:35)
Henriks äventyr i Florens
 
(2008-12-02 15:50)
ULK mitt i motionsboomen - vi kan bli 30 i Stockholm Marathon - häftigt!!
 
(2008-11-01 19:56)
Jens har väckt idén att vi ska starta en komigånggrupp för att lotsa in nya medlemmar till Klubben
 
(2008-10-17 09:07)
Bålsta är Göteborgsvarvet hack i häl, nästan, kanske. Inte nog med att de moderniserat halvmarabanan nu TV-sänder de också evenemanget.
 
(2008-09-08 12:18)
Klubbmästerskapet i Börje tisdagen den 2 september 2008
 
(2008-08-17 18:04)
7,2 mil blev "bara" knappt 7,1 men det räckte gott och väl.
 
(2008-08-13 11:38)
Tisdagen den 2 september 2008 är det dags för årets klubbmästerskap.
 
(2008-07-17 15:50)
Rykten förtäljer att Niklas och Anki givit varandra löften i Lördags - förlovat sig.
 
(2008-07-14 15:33)
10-årsjubileum och hot om att det var sista året Lapland Ultra skulle bli av – då var det inget att tveka på längre; ett lopp som bara måste springas!
 
(2008-06-26 15:12)
Äntligen har jag sprungit Karlstad stadslopp. I många år har jag funderat på det, men inte förrän i år blev det av. Och vilken nostalgitripp det blev. Jag flyttade från Karlstad redan 1962, och på senare år har besöken glesnat.
 
(2008-06-19 21:36)
Efter 12 år har Ewa gått i mål. Hon har varit i New York och sprungit tjejmilen(NYRR New York Mini 10K)
 
(2008-05-15 22:41)
Här kommer litet om min/vår dag på Lidingö och varför jag var där. /Sven
 
(2008-05-14 09:49)
50km runt Lidingön - 2 gånger aborrbacken mm. Ja, det var kul!
 
(2008-05-12 11:24)
Ny adress ulk1[snabel-a]@telia.com
 
(2008-05-06 14:54)
Terräng-SM, Växjö, 3 Maj
 

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!


Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Uppsala LK
C/o Tomas Thim, Slöjdgatan 21
75238 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-550462
E-post: tomas.thim@telia.com

Se all info