Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "ULK Nytt 2009"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

ULK Nytt 2009


Nyheter från 2009

(2009-12-19 08:10)
Det finns nu en facebookgrupp för Uppsalalöparklubb.
 
(2009-12-15 11:32)
Kom och lyssna till Anders Szalkai nu på Söndag!!
 
(2009-12-10 22:55)
Ny mailadress för klubben/sekreterare är uppsalaloparklubb@gmail.com
 
(2009-12-09 13:06)
Resultaten från årets klubbmästerskap.
 
(2009-12-01 19:33)
Äntligen Bore Cup - Nu på lördag 5/12... Samling Scandic Nord för samåkning 10:00 (Avresa prick 10)
 
(2009-11-29 20:33)
Janne Lönnkvist knep segern i årets upplaga av klubbmästerskapen. Bara 40 sekunder skiljde mellan hans gissade tid och det faktiska resultatet: 23:05 på 3-varvsbanan runt slottet.
 
(2009-11-24 16:12)
På Lördag den 28/11 kl 11.00 avgörs årets KM. Närmast vinner!
 
(2009-11-08 02:36)
Över 700 personer följer Anders Szalkais träningsprogram och tränar tillsammans i Stockholm. Den 6 december startar 4 grupper upp på Studenternas i Uppsala. Chans för alla som vill få träningskamrater och få hjälp med träningskontinuiteten inför Stoc...
 
(2009-11-08 02:12)
Ewa, Catarina och Mimmi har genomfört Tjejklassikern resp. en Svensk Klassiker!! Grattis!!
 
(2009-09-29 18:12)
Ingen klubbträning på Lördagar vi ställer in "Kenyanska Slottsrundan" på lördagarna. Vi klarar inte av att leda den från klubbens sida.
 
(2009-09-21 18:30)
2009 års Kung Björn-lopp genomfördes i strålande solsken med rekordmånga löpare!
 
(2009-09-02 19:44)
Förhoppningsvis ska rutinerna kring uppdatering av hemsidan börja fungera i höst igen.
 
(2009-09-02 18:55)
Holger Josefsson tog värdsrekord igen och blev dubbel värdsmästare i Veteran VM i Lahtis.
 
(2009-06-28 21:01)
Klubben växer så det knakar, jätteskoj! För att det ska bli enkelt att hålla ordning på alla medlemmar är det bra om nya medlemmar
 
(2009-06-05 12:25)
Jens har lovat att fortsätta med med Uppstartsgruppen inför höstens tävlingar och Ingmar drar igång "Kenyanska Slottsrundan" nästa lördag - Lidingö "here we come"!
 

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!


Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Uppsala LK
C/o Tomas Thim, Slöjdgatan 21
75238 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-550462
E-post: tomas.thim@telia.com

Se all info