Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "ULK nytt 2013"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

ULK nytt 2013


(2014-01-05 17:27)
Vallentuna lördag 15 feb
 
(2013-12-18 23:43)
Nystarten av träningarna funkat Jätte-BRA!
 
(2013-12-18 20:10)
Per Berg är SM mästare 2013 i Halvmarathon för M45.
 
(2013-12-15 18:19)
Är du sugen på att börja träna i grupp och vill få en introduktion till Uppsala Löparklubbs löpträningar? I så fall är du välkommen till vår terminsuppstart den 14 januari.
 
(2013-12-05 14:32)
3 platser kvar. Anna Sunneborns löparfyspass.
 
(2013-11-25 21:03)
Nu testar vi och hoppas det slår väl ut med långpass på söndagarna tillsammans med Mantra och IK Fyris gängen.
 
(2013-11-16 12:57)
Samåkning från Scandic Nord 10:30 (prick) nu på lördag 7/12
 
(2013-11-13 11:01)
Oscar visade klass i nystarten - passet var kul och vi var många från både löparklubben och Fyris - jag tror vi var 23 på träningen.
 
(2013-11-10 14:22)
Kom till premiärträningen på tisdag. Träningsgruppen lägger ner själ och tid i att hotta upp våra träningar. Kom och delta och hjälp oss styra in träningarna till vad vi vill ha!!
 
(2013-11-04 18:04)
Gunnar "ökenlöparen" är ny redaktör på hemsidan
 
(2013-10-15 11:16)
Idag (15/10) 12:00 går Göteborgsvarvet ut med pressrelease om Uppsala LK
 
(2013-08-20 02:08)
Medlemslista på hemsidan. Klubben är med förråd.
 
(2013-06-14 13:50)
Jag sprang premiär 5000m bana i Dag 1 på VDM - Jättekul flera borde prova på!
 
(2013-06-01 20:56)
25 klubbmedlemmar fullföljde. Jon var snabbast med Malin knappt 2 minuter efter på var sin sida om 3 timmars-strecket.
 
(2013-04-03 22:16)
Klubben betalar startavgiften för alla som ställer upp i terräng DM i Björklinge, söndagen den 28 April.
 

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!


Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Uppsala LK
C/o Tomas Thim, Slöjdgatan 21
75238 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-550462
E-post: tomas.thim@telia.com

Se all info