Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "ULK nytt 2014"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

ULK nytt 2014


(2014-11-17 18:34)
Thomas Stevens gjorde ett fantastisk tid i Valencias maraton 16 nov, 14:e plats med tiden 2:26:04!
 
(2014-08-24 19:44)
30+ tränade igår tisdag (2/9). Missa inte Charlotte Schönback på torsdag eller trialpass på söndag (7/9)
 
(2014-08-23 20:10)
Ultunavarvet är den rekordbana som vi hoppats. Mälardalens snabbaste mil. Halvmil me?
 
(2014-08-21 22:56)
Från måndagens, 18/8, LoT föreläsning har Örjan sänt oss slides och lite dokumentation kring 70 års rekord - Få se vad Miles får ut av referensen.
 
(2014-08-21 09:34)
Gamla Uppsala/Röbo sö 24/8 Lö 30/8 Nedförsbackpass OK Linné Lagga sö 31/8 OBS anmälan
 
(2014-08-17 15:21)
Peter och Ewa hjältar i Kalmar
 
(2014-08-14 11:14)
Hoppas många fler medlemmar (och alla andra me) anmäler sig till loppet. Ultuna lördagen den 23 augusti 13:00 - Mälardalens snabbaste mil Erbjudande: Låt en vän vara funktionär så får du starta gratis.
 
(2014-08-09 22:14)
Uppstart för höstens träningar nu på tisdag den 12 augusti 18:00.
 
(2014-07-02 15:47)
Kraftkällan blir klubbens första samarbetspartner.
 
(2014-06-25 20:15)
VDM friidrott på hemmaplan låt oss visa att vi är en stor förening.
 
(2014-06-20 16:47)
Ett helt gäng klubbmedlemmar var med som funktionärer när Uppsala Triathlon gick av stapeln mitt i centrala Uppsala. Strålande väder och en fantastisk organisation bidrog till lyckade tävlingar.
 
(2014-06-19 21:00)
Träningar nästan som vanligt under sommaren men samling tisdagar och torsdagar på Studans parkering. Torsdagspassen är lite förlängda - kolla efter sena ändringar på FB
 
(2014-04-16 10:17)
Triahtlon, olympisk och sprint distans, mitt i Uppsala 15 Juni. Delta, prova på, eller var funktionär eller publik.
 
(2014-03-25 09:41)
Repetera/förbättra din löpteknik - teknikövningar.
 
(2014-03-16 20:07)
Efter diskussion i "långpassgruppen" beslöts på Fredriks förslag att i Gläntan 9:30 träffas de som vill ha en liten förtur på 30min sen sluter hela gruppen upp till 10:00 för ett långpass på 12-16km. Sen efteråt är det säkert ett gäng som kör nått ex...
 

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!


Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Uppsala LK
C/o Tomas Thim, Slöjdgatan 21
75238 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-550462
E-post: tomas.thim@telia.com

Se all info