Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Ulk Nytt 2010"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Ulk Nytt 2010


(2010-12-07 22:04)
Tre skäggprydda ULK-löpare ställde till en del rabalder i bloggvärlden efter första deltävlingen i Bore Cup. Efter tävlingen i Bälinge ligger ULK:s förstalag på tredje plats i lagtävlingen.
 
(2010-11-22 07:32)
Just nu pågår lite ombyggnationer på klubbens webbplats. Tyckanden, tips och råd tas tacksamt emot!
 
(2010-11-11 07:43)
Tjuvstarta löparvåren med klubben! I april åker vi på träningsvecka till Monte Gordo. OBS! Intresseanmälan senast 15 november.
 
(2010-10-22 16:54)
Charlotta har författat berättelsen om höstägret i Bjursås
 
(2010-10-13 20:17)
Satsar du på Stockholm marathon i juni nästa år? Tyvärr blir det inget TSM-Uppsala den här säsongen, men vi i ULK hälsar alla välkomna till våra söndagsträningar!
 
(2010-10-10 20:43)
Nu finns foton från Kung Björn utlagda på webben.
 
(2010-09-18 17:31)
Det gamla banrekordet i damklassen krossades med dryga sju minuter i årets upplaga av Kung Björn när löparstjärnan Ulrika Johansson korsade mållinjen. Jenny Lyck slog det två år gamla klubbrekordet, och dessutom slogs nytt deltagarrekord. Exakt 500 l...
 
(2010-09-09 20:32)
Bålsta halvmarathon som arrangeras lördagen den 16 oktober har i år VSM, VDM och DM status
 
(2010-09-08 07:58)
Tisdag den 14 september är det final i terrängserien. En tävling som också blir säsongens klubbmästerskap. Gissa din tid!
 
(2010-09-05 07:16)
Resultaten från Vertex fjällmara har kompletterats med en härlig berättelse av Hans Furuland. Läs den!
 
(2010-09-04 11:11)
Tisdag den 7/9 testspringer vi Kung Björn-banan på träningen. Den ordinarie tisdagsträningen från Studenternas IP är alltså inställd den veckan.
 
(2010-09-04 10:45)
Både Uppsala löparklubb och Kung Björn-loppet finns numer på Facebook. Visa att du diggar oss genom att använda Gilla-funktionen längst ner på startsidan här på webben.
 
(2010-08-27 21:43)
Ett lag från Uppsala löparklubb ställde upp i Sveriges största stafett - Bellmanstafetten. Målet inför start var att hamna bland de tio bästa.
 
(2010-08-27 18:55)
Den som inte kan springa Tjejmilen har chansen den 1/9 - då går Killmilen i Uppsala.
 
(2010-08-27 18:47)
Nu finns en ordentlig inbjudan till träningshelgen på vår webb!
 

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!


Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Uppsala LK
C/o Tomas Thim, Slöjdgatan 21
75238 Uppsala

Kontakt:
Tel: 018-550462
E-post: tomas.thim@telia.com

Se all info