Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2015"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2015


(2015-12-21 12:51)
Klubbkläderna har kommit lagom till Jul, ska levereras till Intersport Erikslund idag. Ni som har köpt kan hämta ut era "paket" där. God Jul 🎅.
 
(2015-11-06 19:03)
Premiär!!! Vi har nu fått en logga till Västerås skidklubb. Den som har gjort vår fina nya logga är Lars Ahlberg på LAJ Illustration - Tack!! Vi har loggan i 2 versioner en oval för t ex internet, brevpapper samt en logga för tryck på kläder. Året...
 
(2015-10-28 09:24)
Nu går det att beställa klubbkläder via Swix webshop t.o.m den 9/11 kl 23:59. Utprovning sker på Intersport Erikslund t om nu på söndag, 1/11.
 
(2015-10-13 20:07)
Kläderna är försenade och kommer först på torsdag den 22 okt, pga försenad leverans från en annan klubb... Utprovning av klubbkläder är på Intersport Erikslund
 
(2015-09-11 17:07)
Bilderna från min presentation på uppstartsträffen finns nu under motionärsfliken, dessutom har jag lagt till i slutet ett förslag på träningsprogram för motionärer/Karin
 
(2015-09-03 21:45)
Hej alla Skidvänner! Dags att starta upp den kommande skidsäsongen inom Västerås Skidklubb. Vi hoppas ju och tror på en fin vinter med härliga skidspår. Vi som jobbar i styrelsen vill informera er om vad vi jobbar med för att utveckla klubbens verks...
 
(2015-08-03 11:19)
Nu när det är sommaren är det redan dags att tänka på skidsäsongen...
 
(2015-05-20 09:38)
Välkomna till det första årsmötet med den nya Skidklubben den 9 juni kl 18.30 i VIK-stugan, Skultunavägen 68. Vi kommer att servera kaffe/te och något gott därtill.
 
(2015-04-30 12:54)
Dags att prova rullskidor? Söndagen den 10 maj kl 11 till 15 kan du prova på rullskidåkning på parkeringen utanför IKEA huset , norra sidan. Intersport kommer ta dit ett antal leverantörer som presenterar sina rullskidor.
 
(2015-04-29 23:29)
IFK Västerås skidklubb och VIK skidor har nu haft extra årsmöte och beslutat att gå ihop till den nya skidklubben Västerås skidklubb från den 1 maj.
 
(2015-04-11 08:39)
Rullskidträningen startar 29 april och det första testloppet blir 6 maj. Upplägget är samma som fjol, se kalendern.
 
(2015-04-03 19:38)
Välkommen till extra årsmöte om samgående med VIK skidor den 15 april klockan 18.30.
 
(2015-03-31 11:10)
IFK Västerås Ambitionsgrupp startades hösten 2013 med målsättningen att skapa bättre förutsättningar för skidåkare med tävlingsambitioner samt för att skapa ett naturligt nästa steg för äldre juniorer som vill satsa vidare på sin idrott.
 
(2015-03-06 10:48)
Det blir inget KM denna säsong då snön inte räcker längre